Idioteque Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har en AMD XP 2800+, A7N8X-E Deluxe, Thermaltake Volcano 11+ (som surrer og går på full styrke) og 2 OCZ PC 3200 512 MB Brikker. Jeg er helt noob på overklokking. FSB står på 166 (tror jeg...eller 167) og Multiplier på 12.5. Jeg lurte på om jeg kan sette ned multiplier til 11 og fsb opp til 200 slik at jeg får samme effekt som en xp 3200...og lurte på om jeg kan gjøre dette uten noen skifting på Vcore og ting som vi ikke forstår oss på Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvis cpu'en din ikke er alt for ny så kan du gjøre det! Men jeg har oplevd stabilitets problemer med mitt a7n8x del. på 200fsb uten å øke chip-volt! Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Ny å ny...fikk den i slutten av Januar... Lenke til kommentar
Sir Spiff Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ny å ny...fikk den i slutten av Januar... da tror jeg multiplier er låst på den, men du kan jo sette opp fsb litt Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 er det ikke noe med at ma ikke bør stille opp fsb hvis man ikke har agp/pci låst? noen som vet noe? lurer på det samme Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 er det ikke noe med at ma ikke bør stille opp fsb hvis man ikke har agp/pci låst? noen som vet noe? lurer på det samme Hvis du ikke har AGP lås så kan grafikk-kortet bli ødelagt av for høy FSB. På det hovedkortet som trådstarter har så er det lås på begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå