Apoc_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg skal legge inn Steam, men installasjons filen er bare på noen kb. Den skal laste ned hele steam pakken. Problemet er at den klikker mitt i nedlastingen. Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan laste ned gamle installasjonfilen på flere hundre megabyte, slik at den bare laster ned updatene? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 http://www.fileplanet.com/search.aspx?q=Steam Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Steampowered.com Også trykker du get steam now også går du på "Steam Installer" og laster ned den Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Har funnet en som funker. Det virker nå etter mye om og men Lenke til kommentar
Ninpo Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hvorfor er steam blitt bare på noen kilobyte da .Før var det på 300 mb eller noe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 fordi den ikke inneholder noe av game materiale, bare selve steam....resten laster du ned via steam etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå