sjanten Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 de gamle p1 prosessorene er socket 7, og jeg lurte på om jeg hadde klart å kjøre f.eks en 166 på et rimelig nytt hk (et som er til salgs i dag) -tenker da på f.eks 1,5*110 -dette er rent hypotetisk. Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Kjøp deg ny CPU! Koster bare 500 for en Duron, det er uansett bedre enn 166 drit... Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Quote: On 2001-11-05 21:27, frewrik skrev:Kjøp deg ny CPU!Koster bare 500 for en Duron, det er uansett bedre enn 166 drit... Mener å huske han sa det var hypotetisk.... Sikkert moro å sjekke hvor *hm* fort det går :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. november 2001 Forfatter Del Skrevet 5. november 2001 >paddington: takk... skulle akkurat til å si det. så du mener at det ville fungere? Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Hakke peiling... Men tror nok ikke FSB på 110 er tingen. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. november 2001 Forfatter Del Skrevet 5. november 2001 hvilken fsb er da å anbefale? den gamle compaqen jeg sliter med nå har 66bus * 3,5. er det d optimale? Lenke til kommentar
Perseus Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Kjøper du et nytt HK som er til salgs i dag, må du bytte CPU. PI er socket 7 og de som er til salgs har socket FCPGA, A, 423 el 478. De ville ikke passe. PI skal kjøres på 66fsb, man kan selvsagt overklokke det litt, men ikke til 110fsb. Da vil du ikke få boote PC en gang. Skal du oppgradere system og ikke ønsker å bruke all verdens penger, går for Duron og skaffe deg et HK har socket A Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 6. november 2001 Del Skrevet 6. november 2001 Vel, min AMD Athlon 650MHz begynner å bli ett og ett halvt år gammel, men den funker allikevel. Kjøp deg noe nytt (gjerne brukt) for en billig penge. Det virker tydeligvis som om du trenger allverden... (Har egentlig mest lyst på sin første PC, en 486SX@25MHz tilbake...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå