Gå til innhold

doom 3 coop mod PC

Anbefalte innlegg

Development starts shortly - 08.01.04

We will start development on our co-op modification shortly, so here is a quick snip from what we're planning to add to the game:

- All Singleplayer maps edited for co-op support

- Co-op custom maps

- New weapons

- New enemies in future versions

Unfortunately, co-op in standard game levels will be limited to two players, in order to save CPU processing power. However, some of our optimized custom maps will allow for up to four players to "co-operate" simultaneously. Keep checking back for updates.

http://coop.doom3maps.de/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres svært lovende ut!

Gleder meg til å prøve spillet..tenk på neste LAN..COOP Mode med Doom 3! :D

Høres ekstremt bra ut!

Eneste redsel:

*Nye våpen...hmmm!!!

*Nye fiender.....like bra modelerete..passer de inn osv.

Hva synes dere om denne MODen?

Lenke til kommentar
V[]bster' date='02/08/2004 : 16:21']
Eneste redsel:

*Nye våpen...hmmm!!!

*Nye fiender.....like bra modelerete..passer de inn osv.

Ja enig der, de skulle holdt seg til å KUN lage coop support...

Redd de ødelegger litt ved å legge til for mye rart ;)

hvis dem ikke da gaper over for mye og d aldri kommer ut.... Og hvis d kommer ut er d halvferdig og sucky :roll: pessimist, jepp...

Lenke til kommentar

Dette minner meg om multiplayer til gta3 / vice city. Tok en evighet å komme ut, og da det kom ut var det så mye bugs at det knapt var mulig å spille.

Ideen var genial, men jeg syns ikke det ble gjennomført. Veldige mange mods som endrer spillet drastisk ender opp som katastrofer fordi de er basert på en ide som spillutviklerene har forkastet. Dette er det nok en grunn til.

Jeg har forøvrig høyere forhåpninger til dette enn noe annet.

edit : post 400 :w00t:

Endret av gthaman
Lenke til kommentar
litt overrasket over at de (ID) ikke la inn støtte for det fra starten...husker jo coop spillingen fra Doom 1/2...

Fordi X-Box har støtten, og de må jo klare å få litt salg der også ;)

Riktig, jeg har hørt ubekreftede rykter om at Microsoft har betalt store summer for å få Doom3 og coop på Xbox... Jeg vet ikke om de er sanne, men det må jo ligge noe penger i dette siden coop er eksklusivt for Xbox. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke om de er sanne, men det må jo ligge noe penger i dette siden coop er eksklusivt for Xbox.  :thumbdown:

Nå er jo Xbox den eneste konsollen som er i nærheten av å være kraftig nok til å kjøre Doom 3 i nogenlunde bra kvalitet. At Xbox er den teknisk kraftigste av dagens konsoller er udiskuterbart, og med en tittel som Doom 3 der det tekniske aspektet er så viktig så blir det for dumt å lage en skikkelig nedkuttet versjon på andre konsoller.

Lyden er jo også viktig og der er Xbox flere hestehoder foran PS2 og Gamecube.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...