unleashed Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Skal vi prøve og lage en ny pyramide??? ----- SENSURERT! ----------- 16 års aldersgrense? :!: Så har vi minste en ukes forberedning og gjør det litt mer seriøst! Endret 1. august 2004 av levlex Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 kan være med jeg!! men kan vi ikke si at det blir gjort f.eks. Søndag 08.08.2004 - Klokken 22:00 ??? litt greit å vite tidspunktet på forhånd! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg er ikke med! Jeg vil bare se om dere klarer å gjøre det bedre... Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hadde vert gøy å prøve igjen. men jeg vet ikke om jeg orker Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hva skjedde på det forrige forsøket? hadde gledet meg til noen bilder. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det var gøy i kveld! Jeg syntes det var morsomere å drepe èn å hoppe. Vi spillte jo masse fun_maps og greier i stedet for Har gamer.no en egen CS server? Ligger jeg litt etter? De bør ha det hvis de ikke har. Ps: Screenshots av mitt forsøk på pyramiden/tårnene i min tråd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå