Mads-b Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg lager ny hjemmeside, og har støtt på to problem: Problem 1: Jeg laget linker på noen bilder, men kan ikke koden for å fjerne de blå firkantene rundt dem.... (<Body link="FFFFFF"> ikke aktuellt) Problem 2: Jeg er en fan av sider som fungerer på alle skjermoppløsninger, så jeg bygde min rundt tables.. Men bildene lystrer ikke når jeg gir dem width="20%". De er like store uansett... Jeg kan bare HTML, så jeg tror ikke CSS er noe alternativ ennå.... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvis du ikke er kommet godt i gang med HTML/CSS enda er det best at du kommer deg på rett spor først som sist. CSS er den beste måten å fjerne bord rundt bilder med og CSS er den beste måten å konstruere layouts på. Du kommer ikke utenom det, så anbefaler deg å begynne å lære det nå.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvorfor 2 identiske tråder med forskjellig tittel..? Lenke til kommentar
elied Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvis du ikke er kommet godt i gang med HTML/CSS enda er det best at du kommer deg på rett spor først som sist. CSS er den beste måten å fjerne bord rundt bilder med og CSS er den beste måten å konstruere layouts på. Du kommer ikke utenom det, så anbefaler deg å begynne å lære det nå.. Du har så rett, så rett. Tror hele forumet støtter deg der, lokaltog. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 2 identiske tråder fordi serveren til hw ble overbelastet akkurat idet jeg lastet opp den første, og jeg visste ikke om den kom ut... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Denne stenges. Diskusjonen kan forsette i den andre tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2546714 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg