-ELK- Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Er det mulig å koble til playstation 2 til pcskjerm? Skal kjøpe meg pc selv, og har den selvfølgelig på rommet mitt. Tv har jeg ikke selv. Så er dette muli`g? Altså å bruke pc skjerm som "tv"? -Takk Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du kan jo bruke tv-kort og istedenfor Scart kan du kjøpe en RF-ledning(vanlig TV). Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har koplet PS2 til TV-Tuneren min, ikke nært så bra som TV´en. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Man får kjøpt mange forskjellige adaptere og kabler til dette. www.lik-sang.com har en god del. Er noen som bruker RGB-utgangen på PS2. Da får man skikkelig skarpt bilde. Ikke sånnt tåkefjas som man får med TV-tuner etc. Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Finner bare adaptere til joypads på liksang. Noen som har direkte link? Eller navn på adapter? -Takk Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Er noen som bruker RGB-utgangen på PS2. Da får man skikkelig skarpt bilde. Ikke sånnt tåkefjas som man får med TV-tuner etc. Mener du at man kan kople PS2 til denne http://www.lik-sang.com/info.php?category=...oducts_id=4233&, og videre til en PC skjerm? Altså, har du gjort det selv? Og kvaliteten er bedre enn på en vanlig TV? Vurderer seriøst å kjøpe denne. Endret 2. august 2004 av karasjok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå