b-real Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 http://www.hbo.com/sopranos/news/index.shtml The Sopranos is set for a sixth season. The ten-episode sixth season will begin production in early 2005. No date is available for when the season will premiere. Check back for details. Jeg sier bare...omfg!! :D Gleder meg som en unge Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hehehe gleder meg selv. Skal opp til svogeren en av dagene og "kjøpe" alle sesongene men først må eg "rydde skapet" her så det er plass. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Hehehe gleder meg selv. Skal opp til svogeren en av dagene og "kjøpe" alle sesongene men først må eg "rydde skapet" her så det er plass. Du taler i gåter min venn Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 *Glede seg* *Prøve å få med seg sesong 1-2 og det jeg ikke så av 3'rn* *Vente på at NRK skal sende sesong 4* (?!) Det er mye å glede seg til. NRK vis/er/te sesong 3 sist? (Dvs. det nyeste.) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 *Glede seg* *Prøve å få med seg sesong 1-2 og det jeg ikke så av 3'rn* *Vente på at NRK skal sende sesong 4* (?!) Det er mye å glede seg til. NRK vis/er/te sesong 3 sist? (Dvs. det nyeste.) NRK har sendt sesong 4 faktisk. De har vel skrudd tilbake tiden så folk skal kunne huske hva som skjedde og så hoppe på sesong 4 og sende sesong 5 etterpå. De har vel fått retighetene til den vil jeg tro. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Beste nyheten jeg har hørt på lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå