Janivars Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 En jeg kjenner har bokstavelig talt DRITI seg ut engang han var på fest.. Han var så sørpings at han ikke hadde kontroll på rompemusklene sine. Det endte med at han bæsja på seg opptil flere ganger mens han krabba rundt og mumla, det var bæsj og møkk overalt i striper og kladder rundt i huset.. Til slutt lå han på badegulvet med møkk over hele skinka.. Noe så sinnsykt ekkelt at du må le!! fy faen a bra.. btw : det var ikke bare han på festen MANGE vitner.. Hadde jeg vært han hadde jeg tatt selvmord az.. :!: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Bæsj, tiss, promp! LOLOLOLOLOLOL Endret 1. august 2004 av Swag Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Bæsj, tiss, promp! LOLOLOLOLOLOL kaster meg på denne. ... KEKEKEKEKEKEKEKE ^__________^ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Haha, da er man driti ut da Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Og han er hvor gammel? Får håpe han lærte en lekse da og kanskje ikke drikker fullt så mye en annen gang! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 az de va loL, driti ut totæly lizzm Kan jeg få adressen til festene du går på? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ahahahahahaha lættis! :!: Du har mye innabords hvis du klarer å drite på deg! :!: :!: :!: N1! Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 pokker, uansett å drita jeg har vært har det aldri skjedd. ei gang spøy jeg sikkert 20 ganger i løpet av ei natt hadde så vondt i kjeften at jeg ikke kunne spise på noen dager Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hmm hvor kom han fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå