EnerGie Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Har letet litt rundt på forumet, men finner ikke noe klart svar på dette. Har en USB bluetooth adapter, som fungerer fint med programvaren som fulgte med. Men hvorfor kan man ikke bruke Bluetooth på SE sin egen programvare? MÅ man likson har orginal com/usb-kabel? Dette irriterer meg litt....noen som vet hvordan dette fungerer? Endret 1. august 2004 av EnerGie Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Er det virkelig ingen her inne som har noe erfaring med dette??? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hva er det du vil egentlig? Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Jeg vil bruke min eMagic USB bluetooth sammen med den orginale programvaren fra SE som fulgte med K700'en min! Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 d-link dbt-120'n min funka ikke med engang, du må koble til COM port og mye surr, det er litt vanskelig å få det til å funke.... Lenke til kommentar
edur Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Hei! Les avsnitt 5.3.1 i denne readme filen: "C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile\Read Me.txt". Det står beskrevet framgånfsmåte for TDK Bluetooth Adapter, men det funka fint til min eMagic dongle. Mvh Edur Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg vil bruke min eMagic USB bluetooth sammen med den orginale programvaren fra SE som fulgte med K700'en min! Jeg har både eMagic å bruker orginal SE program vare.. jeg kan hjelpe deg,, hvis jeg i noensinne kommer til å forstå hva du trenger hjelp til.. prøv å forklar litt nermere.. Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Jeg vil bruke min eMagic USB bluetooth sammen med den orginale programvaren fra SE som fulgte med K700'en min! Jeg har både eMagic å bruker orginal SE program vare.. jeg kan hjelpe deg,, hvis jeg i noensinne kommer til å forstå hva du trenger hjelp til.. prøv å forklar litt nermere.. Programmet finner jo ikke noen telefoner. Har slått på bluetooth på telefonen og usb-bluetooth'en er også på. Vet at den er i stand, for den fungerer jo utmerket med et annet program. Lenke til kommentar
fetaosten Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 jeg hadde litt pes med å få dem til å finne hverandre (jeg bruker logitech mx900 mus med bluetooth), men jeg bare prøvde å stille på noe com port greier og til slutt fant de hverandre.. Hvis ikke så burde du sjekke ut fdm. (float's device manager eller noe sånt..) det er egentlig bedre å bruke.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg vil bruke min eMagic USB bluetooth sammen med den orginale programvaren fra SE som fulgte med K700'en min! Jeg har både eMagic å bruker orginal SE program vare.. jeg kan hjelpe deg,, hvis jeg i noensinne kommer til å forstå hva du trenger hjelp til.. prøv å forklar litt nermere.. Programmet finner jo ikke noen telefoner. Har slått på bluetooth på telefonen og usb-bluetooth'en er også på. Vet at den er i stand, for den fungerer jo utmerket med et annet program. Ei stund siden jeg gjorde det, men gå innpå Bluetooth wizard setup å velg den nest øverste.. ( TRUR det var den ) Da skal det iaf søke Å finne mobben din, må gjøres slik før du kan ta den i bruk. samme til meg også. som sagt TRUR det var den nest øverste.... post om det gikk eller ikke da Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Ja, selvfølgelig fant den mobilen nå, men det har jeg jo gjort for lenge siden.... for fortsatt ikke kontakt med mobilen gjennom Sony Ericsson-programmet... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ja, selvfølgelig fant den mobilen nå, men det har jeg jo gjort for lenge siden.... for fortsatt ikke kontakt med mobilen gjennom Sony Ericsson-programmet... du skal ikke gjøre det heller.. Sett i BT AD i usb porten --> Slå på BT på mobilen --> Mine enheter --> å finn enhet eller hbva det står... ikke begynn å fikkle med programvaren etter du har installert den.. Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Ja, selvfølgelig fant den mobilen nå, men det har jeg jo gjort for lenge siden.... for fortsatt ikke kontakt med mobilen gjennom Sony Ericsson-programmet... du skal ikke gjøre det heller.. Sett i BT AD i usb porten --> Slå på BT på mobilen --> Mine enheter --> å finn enhet eller hbva det står... ikke begynn å fikkle med programvaren etter du har installert den.. Hvorfor skal jeg ikke gjøre det? Klarer fint å overføle filer og slikt til mobilen hvis du lurer på det? Men IKKE via SE-programmet Hvorfor går ikke det? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Ja, selvfølgelig fant den mobilen nå, men det har jeg jo gjort for lenge siden.... for fortsatt ikke kontakt med mobilen gjennom Sony Ericsson-programmet... du skal ikke gjøre det heller.. Sett i BT AD i usb porten --> Slå på BT på mobilen --> Mine enheter --> å finn enhet eller hbva det står... ikke begynn å fikkle med programvaren etter du har installert den.. Hvorfor skal jeg ikke gjøre det? Klarer fint å overføle filer og slikt til mobilen hvis du lurer på det? Men IKKE via SE-programmet Hvorfor går ikke det? nå er jeg ikke helt med deg lengere.. hvorfor skal du sende over via programmet ? mener du at du ikke klarer å sende over fra pcen til mobben ?... HVis det er det du mener, legg alt du skal last til mobben i Bluetooth Exchange Folder mappa... hvis det var DET du mente.. ellers kan jeg ikke hjelpe... har aldri sendt over fra programmet Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har det samme problemet som "EnerGie". Jeg får ikke det medfølgene programvaren til min T630, som heter XTNDConnect PC, til å finne min mobiltelefon via bluetooth. Jeg kan bruke progrmavaren til usb-bluetooth til å finne mobiltelefon så det er ikke noe problem, men det jeg ønsker er å ta en backup av kontaktlisten min på min mobiltelefon, og den eneste måten jeg har funnet ut å gjøre det på er i det programmet som fulgte med. Programmet tror hele tiden at jeg kobler telefonen via kabel, og ikke bluetooth, og det er vel det samme problemet som EnerGie har? Jeg ringte til Sony Ericsson og han svensken sa at jeg skulle gå inn i control panelet, og der finner jeg noe som heter "Alternativer for Phone Monitor"(engelsk xp). Under Com-porter, skal kun den com-porten som usb-bluetoothen bruker vere aktivert, i mitt tilfelle com-port 6, ingen andre. Jeg får det fremdeles ikke til å funke... Jeg forstod ikke helt hva den tullete svensken sa, men tror han sa: Det er det eneste våre progravarer kan gjøre... hmm... Men vist det er noen har et annet program eller andre tips til å ta backup av telefonboken så si i fra, for å få kalenderen spill og andre til/fra pcen er ikke noe problem... Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Samme problemet jeg har ja cola_boy endelig noen som skjønte hva jeg mente! SE har vel satt en eller annen sperre slik at du blir nødt å kjøpe den orginale SE kabelen....hehe...typisk Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Dere må koble opp en Bluetoth Serial Port i Bluetooth-programmet på PCen deres. På min MSI dongle gjør jeg det slik: Høyreklikk på Bluetooth-ikonet -> Quick Connect -> Bluetooth Serial Port -> Velg K700i hvis den står der eller klikk på Other devices, så søker du frem mobilen din. Det holder ikke å bare pare mobil og PC, for du lager ingen connection av det. Når man kobler opp Bluetooth Serial Port, får mobilen en COM-port på PCen, og bluetooth fungerer som en trådløs kabel. Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Takk! Endelig noen som hadde peiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå