Gå til innhold

Mad max 4 produskjon stoppet?

knut-eirik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv liker jeg mad max filmene, det er noe herlig som jeg ikke kan få satt ord på som omkranser disse filmene. Liker sjangeren og slike filmer gangske godt.

Det hadde nok kanskje blitt en flopp men bevares det kunne også ha blitt konge.

liker the road warrior best, hør den fete lyden fra kompressoren på bilen, en holden med v8 :drible: .

Men du har rett i dette det er skjelden gode oppfølgere -> terminator 2,3. Star wars episode 1 osv...

En får håpe det beste

Lenke til kommentar

Beyond thunderdome er ikke akkurat like bra som de andre, men Mad Max serien er fremdeles god underholdning. Digger den lille jenta med boomerangen eller hva det var, den hun parkerer i pannen på en type i en av de andre filmene :!: Iltert lite beist..

Slike filmer blir ikke laget lengre, dagens filmer er så fullspekkede av rett og slett gørrkjedelige digitale effekter uten noe ekte råhet i seg i det hele tatt, bare finpolert slik den forvokste gutten av en regissør hadde drømt om siden han var liten (å putte fetest mulig effekter i en film i den tro at det ville bære alt).

De nyeste (første) Star Wars filmene, f.eks., er drittkjedelig. De har ikke bitt i det hele tatt i forhold til de gode gamle. Bladerunner - prøv å lag noe slikt i dag!

Så jeg setter pris på at vi fremdeles har slike gode, gamle filmer å kose oss med når vi er lei all effektflikkingen og superpene modellfjes i hovedrollene i nye actionfilmer.

Lenke til kommentar

Kan si det samme om Lethal Weapon serien. Bare de to første var noe særlig bra, så ble det virkelig for dumt og direkte elendig. Filmserier har det med å utvikle seg på den måten.. merkelige greier.

I Rambo serien liker jeg bare First Blood egentlig, for eksempel.

Lenke til kommentar
Liker alle dødelig våpen filmene godt jeg. Rambo 2 er jo den nest beste i serien etter eneren, treren er jo ikke spess bra da.... ganske severdig i seg selv da men labert plott.

Synes også alle Dødlig Våpen filmene er bra. Tror faktisk en ny Mad Max kunne blitt bra. Alt Mel Gibson tar i for tiden blir til gull, så jeg tror ikke han hadde lagd noe dritt. At den hadde blitt like bra som 2'eren tror jeg ikke, men tror den kunne blitt bra underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...