knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 http://www.imdb.com/title/tt0345292/ Filmen ser ut til å være lagt død.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Personlig så er jeg glad at ikke filmen videreføres. Og lage oppfølgere etter oppfølgere er ikke noe spessielt og resultatet blir som oftest meget skuffede fans. Dessuten så har aldri jeg vert no fan av Mad Max-fimene heller. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Selv liker jeg mad max filmene, det er noe herlig som jeg ikke kan få satt ord på som omkranser disse filmene. Liker sjangeren og slike filmer gangske godt. Det hadde nok kanskje blitt en flopp men bevares det kunne også ha blitt konge. liker the road warrior best, hør den fete lyden fra kompressoren på bilen, en holden med v8 :drible: . Men du har rett i dette det er skjelden gode oppfølgere -> terminator 2,3. Star wars episode 1 osv... En får håpe det beste Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Beyond thunderdome er ikke akkurat like bra som de andre, men Mad Max serien er fremdeles god underholdning. Digger den lille jenta med boomerangen eller hva det var, den hun parkerer i pannen på en type i en av de andre filmene :!: Iltert lite beist.. Slike filmer blir ikke laget lengre, dagens filmer er så fullspekkede av rett og slett gørrkjedelige digitale effekter uten noe ekte råhet i seg i det hele tatt, bare finpolert slik den forvokste gutten av en regissør hadde drømt om siden han var liten (å putte fetest mulig effekter i en film i den tro at det ville bære alt). De nyeste (første) Star Wars filmene, f.eks., er drittkjedelig. De har ikke bitt i det hele tatt i forhold til de gode gamle. Bladerunner - prøv å lag noe slikt i dag! Så jeg setter pris på at vi fremdeles har slike gode, gamle filmer å kose oss med når vi er lei all effektflikkingen og superpene modellfjes i hovedrollene i nye actionfilmer. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Synes både MM1 og 2 var relativt brukbare filmer. Nr 3 var derimot ikke all verden... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 La oss bare kalle en spade for en spade.. nummer tre var dritdårlig. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Enig med du på det. De to første husker jeg meget godt da de kom, de var/er helt unike i sin sjanger. Har sett dem utallige ganger. Å lage en 4. er noe stort tull, det hadde blitt som å lage Blade Runner 2. Håpløst, og det ville hvertfall ikke jeg sett. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 The road warrior er absolutt den beste . Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Kan si det samme om Lethal Weapon serien. Bare de to første var noe særlig bra, så ble det virkelig for dumt og direkte elendig. Filmserier har det med å utvikle seg på den måten.. merkelige greier. I Rambo serien liker jeg bare First Blood egentlig, for eksempel. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Liker alle dødelig våpen filmene godt jeg. Rambo 2 er jo den nest beste i serien etter eneren, treren er jo ikke spess bra da.... ganske severdig i seg selv da men labert plott. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Tror ikke MM 4 kommer til å bli no særlig hit siden 3'ern var ganske dårlig Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Liker alle dødelig våpen filmene godt jeg. Rambo 2 er jo den nest beste i serien etter eneren, treren er jo ikke spess bra da.... ganske severdig i seg selv da men labert plott. Synes også alle Dødlig Våpen filmene er bra. Tror faktisk en ny Mad Max kunne blitt bra. Alt Mel Gibson tar i for tiden blir til gull, så jeg tror ikke han hadde lagd noe dritt. At den hadde blitt like bra som 2'eren tror jeg ikke, men tror den kunne blitt bra underholdning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå