Pepsi Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har hørt rykter om at det vil komme en oppgradert versjon av 6230 i løpet av august. Noen som vet om 6230i blir en realitet? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvis du ser på nokia.no under "kommende modeller" så er det ikke nevn noe om noen 6230i, mens en rekke andre modeller er nevnt som tilgjengelige i løpet av fjerde kvartal. Jeg velger å tro at denne telefonen er tullball inntil videre. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Nokia har allerede avkreftet at den modellen eksisterer. Den er altså fake, og det sier seg selv at den er fake når den ene forbedringen skulle være større skjerm med høyere oppløsning. Da ville den vært en "i" modell, men en egen ny modell. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Da ville den vært en "i" modell, men en egen ny modell. Iallfall når vi snakker om nokia Og da ville de nok ha hivd på et litt anderledes design også i samme slengen... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Og da ville de nok ha hivd på et litt anderledes design også i samme slengen... og hvorfor skulle de ødelegge ett genialt design som 6230 allerede har ? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Genialt å genialt herr Blom. Vil nå heller si at de kjører på i kjent Nokia buisness-stil jeg. Litt Bang & Olufsen fjernkontroll-aktig kanskje. Men den telefonen ville i alle tilfeller sett en smule rar ut hvis den eneste utseendemessige forandringen hadde vært å gjøre den en cm høyere ved skjermen. Endret 1. august 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Siden designet nok ikke faller alle i smak, og for å nå en større kundegruppe lager de et nytt design Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 vel, en buisness telefon, skal ikke se ut som ett juletre, den skal være ren i designet, noe som 6230 er.. syns det er en fantastisk lekker telefon.. men smak og behag, noen liker datra, mens noen liker mora Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Nettop; smak og behag. Og mange vektlegger designet mye, og derfor er det en "god" taktikk fra Nokia å ha mange like modeller, men med ulikt design for å appelere til flere kjøpere. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det er sant.. I fra mine øyne så satser SE og Nokia på to forskjellige grupper, med sine K700 og 6230. SE har mer rettet i mot ungdom, med ungdommelig design og nokia i mot den litt eldre garde.. Og personlig så må jeg si at Nokia sin 6230 ser mye bedre ut enn T610/630 og K700.. men smak og behag Men litt mer tilbake til topic.. Egentlig kan jeg ikke se at Nokia kunne ha gjort ting bedre på 6230.. skulle skjermen ha vært større så hadde tastaturet blitt mindre, eller telefonen lengre.. og slik som den er nå.. er det perfekt.. Telefonen er kjapp.. en av de kjappeste som jeg har forstått det.. Eneste kan jo være ett litt bedre kamera, 1 mp eller no.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå