Gå til innhold

Forumet bryter med reglene...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er du bare tåpelig. Jeg forstår at du er irritert (jeg regner med at tråden din ble stengt). Men hvis du i det hele tatt har fulgt med, har det i dette forumet blitt diskutert systemkrav, hvordan man tror spillet vil bli og nyheter om spillet. Grensen går når man begynner å diskutere EGNE erfaringer når det er EKSTREMT lite sannsynlig at du har klart å få en lovlig kopi til det norske land lenge før release.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var at hvordan kan tråden plutselig bli ulovlig om man har en warez utgave av spillet? Hva om spillet var lansert, hvorfor er det da ok å diskutere det om man har warez versjon, fordi det ikke kan sjekkes? En slik regel kan ikke følges opp helt og holdent og blir derfor totalt meningsløs. I tillegg å si at den opfordrer til warez aktivitet er jo helt bak mål. Som om ikke det er like mye oppfordring til warez aktivitet når man diskuterer spillet etter det er lansert. Da er det jo enda mer mas om spillet! Dette er skikkelig Krf politikk. Man får ikke mindre lyst på spillet, eller sjansen er ikke mindre for at folk driver med warez aktivitet etter et spill er lansert enn før... Alle med sunt bondevett skjønner at regelen er tåpelig og kan ikke følges opp helt og holdent! Et spill er et spill, og hvordan man har skaffet seg spillet burde ikke ha noe å si for å opprette en diskusjon om spillet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...