Gå til innhold

Firefox vil ikke starte, etter extensions install

Anbefalte innlegg

Okei, i går installerte jeg det som var av interessange extensions til Firefox, fra siden deres.

Jeg tenkte dette kanskje ville skape problemer, ford det var vel over 30 extensions eller noe sånt. Uansett, når jeg var ferdig med å surfe, restarta jeg Firefox. som jeg fikk beskjed om. Da kom det opp en boks med 'Firefox is finishing the install of extensions. This may take a minute' eller noe sånt..

Jeg venta, og jeg venta.. La meg til slutt å sove, og 10 timer senere hadde den enda ikke blitt ferdig. Så til slutt gjikk jeg inn på KnowledgeBasen deres, og fant etter hvert ett svar på det: Noen extensions som er dårlig kodet kunne føkke firefox, og da måtte jeg slette extensions mappa mi. Vel, det gjorde jeg. Nå vil ikke Firefox starte :(.

Jeg så i install loggen til Firefox Extensions, og der var det masse Error 207 på flesteparten av dem.

Greit nok, jeg kan re-installere den, men jeg vil gjerne slippe det. Og hvordan redder jeg bookmarks?

På forhånd, takk :D

EDIT pga. problem #2 er løst.

Endret av visionize
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjent bug med extensions.

prøv å starte firefox i safe mode. ' -safe-mode' som argument eller egen snarvei dersom du brukte installer for windowsversjonen. avinsteller de(n) extension(s) som gir feil, men med 30 stk kan det bli drøyt og en reinstall er kanskje lettere

bookmarks kan du eksportere fra bookmark manager, eller du kan hente dem fra profilkatalogen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...