Nicklas Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hei ! Har tatt noen bilder av kabinettet mitt .... tror det er et chieftec kabinett fra psdata. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Har egentlig bare montert viftestyring, 120 mm vifte på toppen med blått lys, 2 stk 80 mm vifter med blått lys, 1 stk 30 cm lang blått neon rør, 1 stk 10 cm lang rødt neon rør, lakkert kabinettet svart, satt på dexter merke og dekket til cd-rommen. Tenkte jeg skulle sette på ett plexi glass i døra også. Hva syns dere ? Er det noe mer jeg kan gjøre ? Alle svar tas godt imot ! Endret 1. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvorfor skille mellom svart og hvitt...? Etter min mening passet ikke det så bra sammen Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Ville ikke prøve meg på å lakkere det nederste dekselet siden det er så mye rart der, men hvis dere syns det ikke passet så får jeg lakkere det svart Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Vel enten ta bort katodene inni kabinettet, eller sett inn vindu. Du ser vel selv at du ikke får utnyttet de katodene til det fulle. Er vel bare noen sprekker det kommer lys ut av nå? Enig The_Miracle, ikke la vær å male en del, med mindre du selv ikke vil ha det slikt. I så fall så bare gi blaffen i hva jeg sa nå Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Hehe, oki. Jeg skal ha vindu på døra da, bare har ikke fått kjøpt det enda Så det er derfor de lysa er der Lenke til kommentar
Decline Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du kan jo prøve å lakke det hvite f.eks sølv/metallic... Og fikse litt opp i ledningrotet Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hadde vært mye penere med en viftegrill på toppen. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hadde vært mye penere med en viftegrill på toppen. Støttes.. Har du vurdert det? Mye finere enn den løsningen du har nå Lenke til kommentar
monstar Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 (endret) Hva med å lakkere den hvite delen av kabinettet i sølv etc. Etter min mening ville det ha sett mye penere ut. Endret 6. august 2004 av monstar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå