saha Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Forleden kjøpte jeg et minnekort av typen SanDisk. Det fulgte med en boks jeg kunne koble til videoinngangen på TV og se bildene fra diverse typer minnekort. Og kvaliteten på TV-skjermen ble bedre enn ventet. - Begrensningen er at det kun er bilder på minnekort som kan vises. - Har noen erfaring med f.eks. 'SmartDisk FlashTrax' eller tilsvarende lagringsenhet koblet til TV? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har kjøpt meg en Smartdisk Flashtrax, primært for å ta backup av minnekort. Denne ble valgt fodi den også kunne vise bilder på TV, og dessuten har en MP3-spiller. Fordeler: Virker solid. Skjermen er godt beskyttet ved at den klappes inn. Fjernkontrollen er god å ha ved visning på TV. God størrelse på skjermen. Ulemper: Tar bare Compactflash-kort, men overganger kan fås kjøpt. Bruker for mye strøm til å være brukbar som MP3-spiller. Bilder vist på TV-skjerm blir strukket horisontalt, og kan ikke justeres, dette gjør at folk alltid ser bredere ut enn de er, og det er ikke pent. Skjermen har for dårlig oppløsning. Operativsystemet er litt tregt. Bruker dyrt spesialbatteri (Lithium-Ion). Batterinivåmåleren er er for dårlig, viser bare 100%, 60% og 0%. Ut fra ulempene, særlig den med strukket bilde, så vil jeg ikke anbefale denne. Den blir for dyr i forhold til nytteverdien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå