Ostepølsa Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 når man skriver i off topic delen av forumet, hvorfor telles ikke det? er jo innlegg det også da Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jo, men kjernen til forumet er jo å prate om tekniske ting som har med PC/Spill/Programmer osv, med. Off-Topic har som regel ingenting med dette å gjøre. På en anen side fatter jeg ikke hvorfor folk bryr seg om akkurat dette Lenke til kommentar
notorled Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 virker som om noen eller en del ser på antall post som en slags status... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 jeg sa ikke at det jeg ville ha noen slags status, eller at jeg vil ha så mange posts så mulig, jeg spurte bare enkelt og greit hvorfor Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 virker som om noen eller en del ser på antall post som en slags status... For noen er det høy postcount som teller vettu... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Postcount for Off-Topic er deakvtivert pga. tendenser til postcount-maxing-poster (brukere lager topicerr som man kan poste masse poster i for å få høy postcoun, uten at det er spamming) der. Edit: Denne topicen skal forresten ligge under tilbakemeldinger om forumet (og er tatt opp der før ) Endret 1. august 2004 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Men denne hører da IKKE hjemme her.. Når skal egentlig folk lære seg det? Den skal i FORUM delen.. for ørtende gang Det står da vitterlig: Tilbakemeldinger (HW.NO) Endret 1. august 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 når man skriver i off topic delen av forumet, hvorfor telles ikke det?er jo innlegg det også da Feilpostet, skal postes i "Tilbakemeldinger om forumet". Søk litt her så finner du tråder om dette. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg