panzerwolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Eg ble antastet og "voldtatt" forrige gang eg var på fest av venner. Det var 2mot meg og eg var såpass full at eg ikke hadde styrke til å gjøre noe særlig motstand. Det ble tatt bilder. Hadde vurdert å stryke de fra vennelista mi. Jeg antar du ga uttrykk for at du ikke likte det selv om du var ute stand til å stå i mot fysisk? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Eg ble antastet og "voldtatt" forrige gang eg var på fest av venner. Det var 2mot meg og eg var såpass full at eg ikke hadde styrke til å gjøre noe særlig motstand. Det ble tatt bilder. Voldta snowdog, wtf? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 *Snufs* ja men eg likte det!!! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 *Snufs* ja men eg likte det!!! Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 *Snufs* ja men eg likte det!!! Var det jeg tenkte meg, skjønner ikke at du kan stille deg ufrivillig til noe sånt... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Fyll er knall (tg04) men innefyller bedre en grøftefyll. edit: synes du gjorde en god jobb. Jeg ville ikke bli etterlatt i grøfta.. Ehhh Drikke på et dataparty? Hvorfor har folk kalt meg nerd? Edit: SnowDOG_ :!: Endret 5. august 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det var jo ikke noe penetrering eller noe. Følte litt kordan det er å være forsvarløst. Men men som man pleier å si.... i'm not a bitch..PAYBACK is!! >:| Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvilket kjønn var menneskene som utnytta deg da snowdog? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hvilket kjønn var menneskene som utnytta deg da snowdog? :!: hvem sa det var mennesker :!: Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hvilket kjønn var menneskene som utnytta deg da snowdog? :!: hvem sa det var mennesker :!: SD: Vennlighst utred HVA det var so antastet og voldtok deg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er ikke relevant i denne saken. Temaet var/er grøftefyll og forsvarsløshet. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Det er ikke relevant i denne saken. Temaet var/er grøftefyll og forsvarsløshet. E for effort, nice attempt though... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg