Equerm Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Hehe, det var ikke han som ble sint Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 "14'is" fyll er alltid gøy Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Med sånne "venner" ville jeg valgt grøftefyll. Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Med sånne "venner" ville jeg valgt grøftefyll. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Godt dere klarer A kontrollere fylla Nei, DET ER IKKE KULT A DRIKKE SEG SA DRITA AT DU IKKE HUSKER NOENTING OG HAVNER ANYWHERE. Voks opp og drikk med mAte Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 dette var jo lett morsomt. men mulig noen av de bildene er litt på kanten mht personvern og slikt... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Åh, jeg går alltid glipp av morsomme bilder. Men du gjorde det riktige Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Åh, jeg går alltid glipp av morsomme bilder.Men du gjorde det riktige Var ikke så artig at det gjorde noe. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Åh, jeg går alltid glipp av morsomme bilder. Gruppe-anal fukting i et lite badekar med en svenske Thihi. Jeg hadde forresten blitt forbanna hvis noen hadde lagt ut sånne bilder av meg på et forum. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Fjernet Endret 7. januar 2018 av Equerm Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Vil bare minne dere på at med mindre han fyren som var "midtpunktet" på de bildene ikke godtok at du publiserte dem, er det en handling som strider mot norsk lov. Saken er tatt opp internt allerede. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Åh, jeg går alltid glipp av morsomme bilder.Men du gjorde det riktige De ligger i cachen min. Kansje jeg skal legge de ut i tråden igjen? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Eller bare vise meg? Det er ikke noe du vil se, tro meg Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du går ikke glipp av noe... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Mulig jeg forandrer mitt synspungt.. Om "kameraten" min bar meg hjem for å så ta homobilder av meg, ville jeg heller sovet i mitt eget oppkast i grøftekanten. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 hvor er bildene ? ???? Bildene er fjerna. De er ulovlige i hht. norsk lov da det er forbudt å publisere bilder der privatpersoner er i fokus uten avbildedes samtykke Jeg rakk dog å se bildene og er enig med Loffelur; heller sovne i ei grøft. På den annen side kunne jeg har silt ut hvilke venner som var "ekte" og ikke.... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Advarsel har blitt delt ut for å publisere de bildene. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Eg ble antastet og "voldtatt" forrige gang eg var på fest av venner. Det var 2mot meg og eg var såpass full at eg ikke hadde styrke til å gjøre noe særlig motstand. Det ble tatt bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg