Equerm Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hva er best: Å bli etterlatt i en grøft når du er drita eller å bli dradd med hjem til en kompis, bli tatt litt bilder av når du er full, så få sove i en stor og fin seng? Kompisen min er nemlig sur på meg fordi jeg tok han med hjem når han var full, så tok jeg bilder av han når han spydde (han sier alltid at han aldri spyr og sa at jeg skulle ta bilde visst han spydde) så la jeg han i faren min sin seng som han nesten spydde i..Har jeg vert snill eller slem mot han? Burde han hevne seg på meg? Endret 8. januar 2018 av Hårek Gjenoppretter slettet innhold Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Han burde vokse opp. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Fjernet Endret 7. januar 2018 av Equerm Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Når han først er så maks dust at han drikker seg så drita at han ikke kan stå på dine egne bein, og noen da faktisk bryr seg og hjelper ham, vel, da får han faen meg godta at noen du samtidig har det litt gøy på hans bekostning. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Fjernet Endret 7. januar 2018 av Equerm Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Heller innefylle enn grøftefyll når uhellet først er ute Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Fyll er knall (tg04) men innefyller bedre en grøftefyll. edit: synes du gjorde en god jobb. Jeg ville ikke bli etterlatt i grøfta.. Endret 1. august 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Takk for mange gode svar, det var akkuratt det jeg ville få frem så jeg kan vise det til han. Endret 8. januar 2018 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du gjorde en god jobb, han hadde sikkert kjefta mer om du hadde lagt han igjen i grøfta! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Fyll er knall (tg04) men innefyller bedre en grøftefyll. edit: synes du gjorde en god jobb. Jeg ville ikke bli etterlatt i grøfta.. Hm..på tg04..var det 2 år siden sist du drakk da? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Fyll er knall (tg04) men innefyller bedre en grøftefyll. edit: synes du gjorde en god jobb. Jeg ville ikke bli etterlatt i grøfta.. Hm..på tg04..var det 2 år siden sist du drakk da? nei, ikke akkurat. Menneh hadde ikke dere sagt at jeg hadde fått nok så hadde jeg ikke blitt sluppet inn i skipet igjen:P Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Jeg skal poste bildene nå, han ble litt sur når jeg sa at jeg skulle gjøre det så jeg skal lage til en liten sensur på dem Endret 8. januar 2018 av Hårek Gjenoppretter Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Fjernet Endret 7. januar 2018 av Equerm Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Direkte skummelt å se på hva dere driver med. Og dere sa at jeg skulle komme opp.... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Fjernet Endret 7. januar 2018 av Equerm Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Gruppe-anal fukting i et lite badekar med en svenske er en ting jeg er ganske glad for at jeg slapp igrunn.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Vel, syns du "glemte" å ta med noe i åpningsinnlegget.. Hadde blitt litt forbanna om folk hadde gnidd meg inn mot rompa til andre.. På den annen side, jeg har ingen venner som får tenning av å gni guttehender mot understellet.. Endret 2. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg