Radial Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Mitt gamle slitte headset har tatt kvelden, og jeg må ha et nytt. Prisklasse: ca kr 500. Bruksområde: Primært spilling. Jeg har sett meg ut 4 alternativer. 1. Logitech Premium Stereo USB 2. Koss Headset R 70b 3. Plantronics Headset .Audio90 4. Sennheiser Headset PC 150 Ja jeg har sett noen tester her og der, og lett litt her på forumet, men... Håper på noen gode tips! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 sannheiser.. ikke tvil. de trådløse er i allefall digge å ha på.. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Takker for svar. Mulig det blir Sennheiser da, selv om det er dyrest av de 4. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 de 200kr i forskjell er vert penga.. Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Enig med dere andre her, gå for Sennheiser! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Okey skjønner at Sennheiser er en favoritt blant mange her Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Selv har jeg ikke peiling på disse headsettene, men det er ikke så god veiledning med å bare skrive "Sennheiser", man bør værtfall oppgi grunn og en forklaring hvorfor de er best! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg har sennheiser pc150.. De er digge Det er min grunn! Lenke til kommentar
DabZor Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jeg har ikke hørt de sennheiser'ene men vet at plantronics'ene er PRIMA til gaming, får frem lyder som andre headsett ikke gjengir og bassen blir veldig fint gjengitt. Jeg personlig holder en knapp på dem, selv om jeg vet an sennheiser er veldig bra. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 review av sennheiser pc 140 og 150: http://www.dansdata.com/s140150.htm Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Selv har jeg hatt 3 Sennheiser headset, HD470 , HD497 og nå sitter jeg med HD650, og jeg kan aldri ha vært mer fornøyd enn jeg er med disse:) De er perfekte, og jeg har ingen tvil på at Sennheiser modellen du tenker på har samme ypperste kvalitet som resten av Sennheiser hode telefonene:) Lenke til kommentar
chris_andre Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg hadde kjøpt Koss ur-40 og en egen mik. Men jeg har ikke prøvd sennheiser, så det skal jeg ikke si så mye om. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Plantronics... Garantert... Uten tvil... Leser alle posts her, men tviler fortsatt ikke... Plantronics, absolutt... Fordi Plantronics er konge! Koster 200 mindre enn Sennheiser, javel, men ut ifra hva jeg har hørt fra en som hadde pc150 lenge, er mine Audio 90 absolutt like bra/bedre... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Jeg har fire headsett; Et Sennheiser 640 (tror jeg det var...), et Plantronics (Microsoft med mic.), et Sony DJ headsett og Koss PortaPro. Av disse vil jeg si at Koss PortaPro er det beste "allround" headsettet. Sennheiser er overlegen på musikk, spesielt fra "høyoppløsningskilder" som CD. Microsoft headsettet er godt allround, men slås av Koss på bass og detaljer. Sony er best på hardførhet. Dette har tålt ufattelig mye juling. Det Koss headsettet som du har med i lista di har kjip lyd sammenlignet med PortaProen. Eneste headsettet jeg har hørt som er bedre allround var et GradoLabs headsett til en tusing som en kompis hadde. -KJ EDIT: Glemte å si at jeg synes egne micer er bedre enn disse man har foran munnen. Har en tendens til å bli mye blåselyder underveis når ting blir hektisk. Endret 5. august 2004 av jevel Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 EDIT: Glemte å si at jeg synes egne micer er bedre enn disse man har foran munnen. Har en tendens til å bli mye blåselyder underveis når ting blir hektisk. Hehe.. push-to-talk? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Det jeg mener er at mange har en tendens til å bruke vel mye luft når det blir hektisk. Med micen rett foran munnen overdøver derfor luftimic-lyden det de sier. -KJ Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. august 2004 Forfatter Del Skrevet 5. august 2004 Ja det er jo alltids noen som enten har miccen langt nede i pusterøret, eller som sitter ute i matboden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå