Gå til innhold

Hva synes du om Doom 3?

Anbefalte innlegg

Nei, nå får du stoppe å poste før du blottlegger din totale mangel på innsikt her.

Jeg foreslår at du tar en titt på http://www.doom3.com/

Og så forteller du alle her på forumet hva som står til venstre for Doom3 logoen.

Etter å ha fortalt oss det, så kan du også fortelle oss hvorfor det i alle dager må være et system på plass for å sjekk om du har kjøpt et spill som ingen i verden kan kjøpe akkurat nå.

Alle vet at du ikke kan ha kjøpt da.....som igjen gjør at du bryter rettningslinjene til dette forumet.

I rest my case

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud Akira, er du helt på bærtur!?

Hva om dette var et spill som var lansert? Hvordan skal man da holde kontroll på hvem som har betalt for spillet, eller om elkjøp la ut spillet for salg før lanseringdatoen, hva da sjef? Hvordan skal man luke ut folk med warez versjon? Hvordan skal man kunne følge opp regelen til det fulle? Skal det være en regel som sier at man har ikke lov å diskutere et spill før det er i butikkhyllene, er det det du mener? Og igjen, du er off topic, så du bryter med regler her! Les topic, om din post ikke er innenfor det, vennligst start en ny tråd. Mener du at denne tråden bryter med reglene, fortell moderator, ikke meg!

Endret av Trancton
Lenke til kommentar

Poenget med å spørre etter kva folk synest om eit spel som ikkje er ute enda? Du får sikkert 2-3 svar fra folk som har lastet det ned....dessuten er det ikkje sikkert du har ein fullstendig versjon.

Vent med dette til det kjem ut...:roll:

Hva om dette var et spill som var lansert? Hvordan skal man da holde kontroll på hvem som har betalt for spillet, eller om elkjøp la ut spillet for salg før lanseringdatoen, hva da sjef?

Det er ikkje snakk om kven som har det originalt eller ei, men det er snakk om at du MÅ ha drevet ulovligheter for å ha prøvd det, og som eg sa, poenget med dette når 0,02% har det?

Denne posten var om hva vi synes om spillet. De som ikke liker dette, å snakker om andre ting. Kan dere ikke heller komme dere ut da? Er det vits å forsøple denne posten???

Kan ikkje denne posten vente til det er utgitt? Du ber jo om slike svar når du lager ein slik tråd fleire dagar før spelet er ute.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Jeg finner enda ikke regelen jeg bryter ved å diskutere et spill som enda ikke er i butikkhyllene...

Fant denne: "Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning."

Men kan ikke på noen som helst måte se at jeg bryter den! Hvor står det ellers at det ikke er lov å diskutere spill dersom man sitter på en warez versjon!? Oppfordrer jeg til piratvirksomhet på forumet her med denne posten!? Bryter jeg på noen måter regelen over?

Uansett, hold dere til topic. Om tråden bryter med reglene, får moderator stoppe den, inntil den tid, hold dere unna tråden om dere ikke har noe topic relatert å bidra med...

Forresten... melder topic til moderator selv, så får han gi sin dom. Om den stenges så er det greit for meg, har ikke noen problemer med det, i motsetning til de som har problemer med tråden... Hvis den er lovlig og ikke bryter noen regler, noe den ikke gjør, så slutt å syt og hold dere til topic! off-topic poster blir da meldt til moderator, enkelt og greit...

Endret av Trancton
Lenke til kommentar
Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet.

Uff....det er jo nesten litt flaut å måtte peke ut den regelen du bryter, siden det re den første som står der.

Og siden du sliter litt med å forstå konsepte her skal jeg forklare det og.

Ved å åpenlyst diskutere detaljer rundt et spill som du bare kan ha fått ved piratkopiering (3 august lanseringer er i USA, europa er senere, så selv elkjøp har ikke solgt det tidlig.) så gjør du andre klar over at det finnes en piratkopi der ute, som igjen leder til at de går ut å prøver å laste det ned...mao...DU har ledet til mer piratvirksomhet.

Det er ikke min feil at du ser ting slik bare du vil se det når det er helt åpenbart for de fleste her at du har en piratkopi. Ei skjønner jeg ikke hvorfor du drar frem lignelser om andre spill og kontroll om man har kjøpt det eller ei. Vi prater om Doom 3 her...spillet er ikke lansert...hva du har gjort er åpenbart, og å dra inn andre "hva om regler" fremstiller bare deg som....vel...you get the point...

AKIRA

Lenke til kommentar

Stenges.

AKIRAx24 har rett.

Han gjer ganske god begynnelse for kvifor tråden også skal stengast.

Om denne diksujsonen hadde komme om ei veke hadde nok ikkje den blitt stengt, og forskjellen:

Ikkje lansert spel = stengt. Lansert spel og tilgjengeleg i retail markedet = forsatt åpent.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...