Gå til innhold

Hva synes du om Doom 3?

Anbefalte innlegg

Andre som sitter med spillet foran seg? Selv synes jeg det er ufattelig fett og overgår all forventning. Er garantert det mest spooky spillet jeg har spilt. Eneste er at det pga sommeren er alt for lyst i rommet jeg har dataen... burde være helt mørkt for stemningens skyld, og ikke minst pga de mørke omgivelsene; vanskeligere å se hva som skjer på skjermen til tider. Uansett, spillet er helt genialt med en dritkul feature som lar deg filme spillingen på en enkel og grei måte. Andre som har spilt det som er like fornøyde?

Ser det er et eget forum for Doom 3... om mod gidder å flytte denne tråden?

Endret av Trancton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andre som sitter med spillet foran seg? Selv synes jeg det er ufattelig fett og overgår all forventning. Er garantert det mest spooky spillet jeg har spilt. Eneste er at det pga sommeren er alt for lyst i rommet jeg har dataen... burde være helt mørkt for stemningens skyld, og ikke minst pga de mørke omgivelsene; vanskeligere å se hva som skjer på skjermen til tider. Uansett, spillet er helt genialt med en dritkul feature som lar deg filme spillingen på en enkel og grei måte. Andre som har spilt det som er like fornøyde?

Spillet kommer vel ikke i butikken her i norge på en stund.. og i usa på Tirsdag..

Lenke til kommentar

Jepp min erfaring også... Spesielt med sommersolen ute så blir det vanskelig å se mobsene til tider, blir en del skudd i blinde bokstavelig talt. Men igjen er vel det bare et hint om at jeg burde pelle meg ut i solen kanskje, men er liksom ikke så lett nå... ;)

Lenke til kommentar

Enig. Sinnsykt kult spill. Har testet det en 10 minutter nå, å har bare en ting å si. Fy faen !!! Skummelt å en drit fet grafikk. Kjører det på høyeste Quality setting (den som var beregnet for 512MB skjermkort) Går greit det, men kunne ikke hatt noe veikere system tror jeg. Uansett, ser for meg mange timer foran skjermen med dette.

Lenke til kommentar

Det som er hakket mer patetisk er at de poster ikke for å prate om Doom3, eller hvor bra spillet er eller om det har en god story...de skriver kanskje om det..men det er ikke det de vil si...

Det de vil si er...

HEY!! JEG HAR DOOM3!! LENGE FØR ALLE ANDRE!! ER IKKE JEG KUL ELLER!!??!?! Tilbe meg....si jeg er kul, gi meg litt ego, annerkjenn min IQ som klarte å finne et warez program på nettet ved å skrive "doom3" i et søke vindu....

patetisk!!

:mad::thumbdown::nei::thumbdown::thumbdown:

AKIRA

Lenke til kommentar
Det er korrekt, men det betyr ikke at man ikke kan få fatt i det likevel.

Det vil mest sannsynelig bety warez.. hvorfor gidder folk å poste om det her da? alle vet det er ulovelig og denne tråden blir helt sikkert stengt..

Give it a break FFS!

Jeg diskuterer ikke hvordan jeg fikk tak i spillet, men hvordan spillet er, Jeez! Ulv ulv!

Må da gå ann å diskutere et spill om man har warez eller originalt... Skal moderatorene begynneå spørre etter kvitteringer nå også? Dr3as, denne tråden er om spillet og ikke noe som helst om warez!

Endret av Trancton
Lenke til kommentar
Det som er hakket mer patetisk er at de poster ikke for å prate om Doom3, eller hvor bra spillet er eller om det har en god story...de skriver kanskje om det..men det er ikke det de vil si...

Det de vil si er...

HEY!! JEG HAR DOOM3!! LENGE FØR ALLE ANDRE!! ER IKKE JEG KUL ELLER!!??!?! Tilbe meg....si jeg er kul, gi meg litt ego, annerkjenn min IQ som klarte å finne et warez program på nettet ved å skrive "doom3" i et søke vindu....

patetisk!!

:mad:  :thumbdown:  :nei:  :thumbdown:  :thumbdown:

AKIRA

Ja det er det vi gjør... Derfor vi diskuterer grafikken etc... Om det plager deg, så ikke les tråden... Enormt med syting det var her...

ANgående story etc, så har jeg nettopp begynt å spille spillet, så blir litt vanskelig å gjøre en anmeldese ut av posten... herregud...

Endret av Trancton
Lenke til kommentar
lignende poster er blitt stengt i dag... så har mine tvil om at denne overlever dagen :nei:

Er mulig, men skjønner ikke hvorfor i all verden den skal stenges, er det ikke lov å diskutere et spill? Bryter ingen regler ved å diskutere det.

BTW, FYI, moderator flyttet tråden for meg, om den var i konflikt med reglene kunne han ha stoppet den da, men gjorde det ikke, nettopp fordi så lenge ingen idioter begynner å mase om hvor og hvordan de får fatt i spillet uten å betale for det, så er det helt ok. Det er det denne tråden er om, spillet i seg selv og hvordan det er...

Lenke til kommentar

Diskuter spillet til krampa tar deg.....NÅR det er lansert.

Ved å la en post få leve som prater om warez så er det indirekte for hardware nettverket å annerkjenne at det dere gjør er ok.

and it aint...

Derfor vil nok denne tråden bli fjerna.

Det er lov å bruke hode å holde seg i et par dager, enn å klø i fingre å fortelle verden at du har warez.

AKIRA

Lenke til kommentar

Blir den stengt, blir jeg fryktlig overgitt :no: Jeg har som sagt bestillingen på spillet inne, å det blir sendt til meg så fort det kommer på lager. Har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt.

Denne posten var om hva vi synes om spillet. De som ikke liker dette, å snakker om andre ting. Kan dere ikke heller komme dere ut da? Er det vits å forsøple denne posten???

Lenke til kommentar
Diskuter spillet til krampa tar deg.....NÅR det er lansert.

Ved å la en post få leve som prater om warez så er det indirekte for hardware nettverket å annerkjenne at det dere gjør er ok.

and it aint...

Derfor vil nok denne tråden bli fjerna.

Det er lov å bruke hode å holde seg i et par dager, enn å klø i fingre å fortelle verden at du har warez.

AKIRA

Er det mulig å være så ufattelig politisk korrekt!?

Jeg diskuterer et spill... Skal det holdes kontroll over hvem som har betalt for hva etc og når man skal få lov til å diskutere et spill etc!? Har du en skrue løs? Skal moderator be folk om å skanne inn kjøpskvitteringen og legge den ved når noen poster om et spill? For guds skyld, går det ikke ann å diskutere et spill uten at noen få skal begynne å grine og syte om det fordi noen ikke har tilgang til spillet? Trodde meningen med forumet til gamer.no var å diskutere spill, og ikke være en håndhever av loven...

Lenke til kommentar

Det de vil si er...

patetisk!!

:mad::thumbdown::nei::thumbdown::thumbdown:

AKIRA

:!: :!: :!: :!: :!: :lol::laugh:

Den var bra !!!

Lenke til kommentar

Det de vil si er...

patetisk!!

:mad:  :thumbdown:  :nei:  :thumbdown:  :thumbdown:

AKIRA

Den var bra !!!

Her inne på forumet er jo folk nesten like morsom som Ivar hoff. Liker best den overdrevne bruken av smilies.......

Lenke til kommentar
Trådstarter, du kan like greit bare innrømme å ha lastet ned spillet, noe som ikke støttes her på forumet.

Hvordan skal man holde kontroll på slikt? Hvaom det var snakk om Battelfield Vietnam, jeg kunne like så godt ha lastet det ned, hvordan skulle det kontrolleres? Er du så blind at du ikke ser urimeligheten med ditt arguement? Hva er vitsen med regler som ikke kan opprettholdes fordi de ikke kan følges opp? Dessuten er dette en tråd om spillet og ikke lovlighetene rundt det eller forumets egne regler. Dere får a) enten medle tråden til moderator så får han/henne gi sin dom, eller b)start deres egen tråd hvor dere diskuterer reglene rundt forumet, for denne tråden var det jeg som startet, og jeg startet den for å diskutere Doom3 og ikke hvorvidt dette er en lovlig post! Så for dere kranglevorne, start en ny tråd, si ifra til moderator eller hold kjeft. Dere forsøpler tråden og er off topic!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...