Ostepølsa Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 (endret) :lol: :lol: edit: leif Endret 26. august 2004 av LenniZ Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 eneste jeg mangler til å få cs-rommet mitt komplett. Er perfekt designet for å spille cs dagen lang i. Sammen min pro cpl über h4XX0r PC (som har cs-kabinett!!), 1337 mus og tastatur, 1337 pwner musematte, og über headsett mangler jeg nå bare en l33t cs-stol så jeg kan pwne alle. Veggene på rommet er svartmalt for å få det så godt og mørkt som mulig. Veggene er og lydisolerte, så hverken bråk kan komme inn, eller mine infernalske hyl når jeg dør kan komme ut. Veggene har og et skumgummilag ytterst for at headset/mus og slikt skal overleve når de blir kastet hardt i veggen etter at jeg blir gullet av n00bs! Jeg har og eget kjøleskap, fryser og ovn på rommet. Kjøleskapet for å ha all colaen min i, og fryseren og ovnen for all grandisen. Ellers har jeg hengt opp et skjerf over pc'n som har mitt 1337'e cs nick på: -=:[1337-killaz]:=-p|k@cHU. Rundt om kring på veggene henger det og litt "cs-art". Det er diverse screenshot fra cs og et bilde av heltene min: SK.swe! Screenshotsene er noen av mine beste public-statser og bilder som det f.eks står "lol, HeatoN pwnd" og "hs wile bunnyjumpin" under. cs-rommet mitt eier Haha infernalske hyl når jeg dør kan komme ut :!: Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Dette er da ingen ting å le av Bare se på denne stolen for playstation gutta. Det kommer nok snart en for cs også (panserkledt, med skyteskår) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 "Made by gamers, for gamers" Lenke til kommentar
highlander Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Stol som kan justeres etter hvor hardt du slår i bordet etter du er dau, dempere og lignende. "BRINGS CS TO ANOTHER HIGHER LEVEL" Må nesten få lov å le litt Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det er jo helt latterlig da, cs-stol. Seff er det digg og spille med en gopd stol, men herregud. Nå kommer vel snart cs-skrivepulter, Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er jeg den eneste som ikke har spilt CS? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er jeg den eneste som ikke har spilt CS? Ja, omtrent. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Er jeg den eneste som ikke har spilt CS? Har du ikke spilt cs :!: Lenke til kommentar
Leon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg vil dra det så langt som å si at du klarer deg godt uten. OG derfor kan du uten å få dårlig samvittighet droppe å spille spillet. (dessuten, folk kommer sikkert bare til å gaule "gidd gull n00b" når du dreper dem).. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg vil dra det så langt som å si at du klarer deg godt uten. OG derfor kan du uten å få dårlig samvittighet droppe å spille spillet. (dessuten, folk kommer sikkert bare til å gaule "gidd gull n00b" når du dreper dem).. mest sannsynlig ja. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan bli gal av CS-geeks Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan bli gal av CS-geeks cs-geeks er best Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) eneste jeg mangler til å få cs-rommet mitt komplett. Er perfekt designet for å spille cs dagen lang i. Sammen min pro cpl über h4XX0r PC (som har cs-kabinett!!), 1337 mus og tastatur, 1337 pwner musematte, og über headsett mangler jeg nå bare en l33t cs-stol så jeg kan pwne alle. Veggene på rommet er svartmalt for å få det så godt og mørkt som mulig. Veggene er og lydisolerte, så hverken bråk kan komme inn, eller mine infernalske hyl når jeg dør kan komme ut. Veggene har og et skumgummilag ytterst for at headset/mus og slikt skal overleve når de blir kastet hardt i veggen etter at jeg blir gullet av n00bs! Jeg har og eget kjøleskap, fryser og ovn på rommet. Kjøleskapet for å ha all colaen min i, og fryseren og ovnen for all grandisen. Ellers har jeg hengt opp et skjerf over pc'n som har mitt 1337'e cs nick på: -=:[1337-killaz]:=-p|k@cHU. Rundt om kring på veggene henger det og litt "cs-art". Det er diverse screenshot fra cs og et bilde av heltene min: SK.swe! Screenshotsene er noen av mine beste public-statser og bilder som det f.eks står "lol, HeatoN pwnd" og "hs wile bunnyjumpin" under. cs-rommet mitt eier Skal du ta den heeelt ut , så flytt til Sandvika! Der har de 1337 som postnummer Endret 28. oktober 2004 av Polarbastard Lenke til kommentar
salah Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg har akkurat det du ser etter, serriøst sånn stor svart skinnstol, med armlener..Kom til trondheim, legg 3stk 100 lapper i handa mi, og gå lykkelig hjem med en ûber 1337 mofo av en CS stol.. pm'e me ballemann Jeg har en!!! Og den brukes til å kode PHP på Jada jada oki da, til å sitte å gro DesertCombat og da Lenke til kommentar
salah Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Er jeg den eneste som ikke har spilt CS? Nope du er ikke det. Jeg skal innrømme at jeg har prøvd CS. MIN PERSONLIGE mening er at å bruke tiden min på et meningsløst spill som det er dritt. Min mening, ikke slakt meg. Grunnen er ganske enkelt at jeg synes spillet er meningsløst. Dessuten har jeg fått erfare fra LAN at hva CS kan få folk til å gjøre. Nope, jeg bruker heller noen timer i måneden på å spille DesertCombat, en Battlefield 1942 mod. Grunnen til at denne modden er morsom er at alt er bygget på virkelige hendelser På tirsdager har vi datatimer i tilvalgsfag (CS-timer blir det kalt da men) og det var noe sånt at en brukte wallpaperhack eller noe sånt, og dette utløste en SLOSSKAMP mellom to bestevenner. Resultat: Headshot på han ene fyren.... (Han fikk en midt i trynet og begynte å blø) God jul sier jeg bare Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Heter vel Wallhack, og det er utrolig moro å bruke på små innekart når du spiller mot folk du virkelig ikke liker Folk kommer til å slakte meg for at jeg har sagt dette Spiller helst Battlefields ørten tusen versjoner når jeg ikke sitter på forumet og sløser bort tida mi... Endret 28. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Mange slike folk her... gira på det spillet... er heilt greitt spel men det er ikkje det beste i det heiletatt... hallo... folk såørr jo om CS genser og... snart kommer vel at de spør om ei god truse/boxer å spille i og... blabla bla Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 kontorstolen: ALLAK på ikea er dritnajs å spille cs i. koster 745,- den har jeg Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 wallpaperhack eller noe sånt hahahaha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå