LarsP Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hei, er ute etter en pro stol til å spille cs på, og andre sysler. noen som vet om noen bra nettsteder der en får kjøpt bra (cs)kontorstoler.. ? gjerne anbefal produkter Sosohal, har du noen å anbefale? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hahaha :D Endret 1. august 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Er man cs geek så er man cs geek Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hehe. Rallyseter funker fett. Og koster fett. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Nå kommer det vel stoler merket: "Made for CS" Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Nå kommer det vel stoler merket: "Made for CS" Hahahahaha... Tror jeg må skaffe meg en sånn stol Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 jeg har akkurat det du ser etter, serriøst sånn stor svart skinnstol, med armlener.. Kom til trondheim, legg 3stk 100 lapper i handa mi, og gå lykkelig hjem med en ûber 1337 mofo av en CS stol.. pm'e me ballemann Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg har akkurat det du ser etter, serriøst sånn stor svart skinnstol, med armlener..Kom til trondheim, legg 3stk 100 lapper i handa mi, og gå lykkelig hjem med en ûber 1337 mofo av en CS stol.. pm'e me ballemann Du mener vel tusenlapper? l33t cpl pro skillz kommer ikke billig vettu Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Den dagen en slik stol kommer er spillet meget populært Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 jeg har akkurat det du ser etter, serriøst sånn stor svart skinnstol, med armlener..Kom til trondheim, legg 3stk 100 lapper i handa mi, og gå lykkelig hjem med en ûber 1337 mofo av en CS stol.. pm'e me ballemann Du mener vel tusenlapper? l33t cpl pro skillz kommer ikke billig vettu hehe, njaa betal hva du vil, men serriøst skal selge pc stolen min Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) eneste jeg mangler til å få cs-rommet mitt komplett. Er perfekt designet for å spille cs dagen lang i. Sammen min pro cpl über h4XX0r PC (som har cs-kabinett!!), 1337 mus og tastatur, 1337 pwner musematte, og über headsett mangler jeg nå bare en l33t cs-stol så jeg kan pwne alle. Veggene på rommet er svartmalt for å få det så godt og mørkt som mulig. Veggene er og lydisolerte, så hverken bråk kan komme inn, eller mine infernalske hyl når jeg dør kan komme ut. Veggene har og et skumgummilag ytterst for at headset/mus og slikt skal overleve når de blir kastet hardt i veggen etter at jeg blir gullet av n00bs! Jeg har og eget kjøleskap, fryser og ovn på rommet. Kjøleskapet for å ha all colaen min i, og fryseren og ovnen for all grandisen. Ellers har jeg hengt opp et skjerf over pc'n som har mitt 1337'e cs nick på: -=:[1337-killaz]:=-p|k@cHU. Rundt om kring på veggene henger det og litt "cs-art". Det er diverse screenshot fra cs og et bilde av heltene min: SK.swe! Screenshotsene er noen av mine beste public-statser og bilder som det f.eks står "lol, HeatoN pwnd" og "hs wile bunnyjumpin" under. cs-rommet mitt eier Endret 20. august 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 eneste jeg mangler til å få cs-rommet mitt komplett. Er perfekt designet for å spille cs dagen lang i. Sammen min pro cpl über h4XX0r PC (som har cs-kabinett!!), 1337 mus og tastatur, 1337 pwner musematte, og über headsett mangler jeg nå bare en l33t cs-stol så jeg kan pwne alle. Veggene på rommet er svartmalt for å få det så godt og mørkt som mulig. Veggene er og lydisolerte, så hverken bråk kan komme inn, eller mine infernalske hyl når jeg dør kan komme ut. Veggene har og et skumgummilag ytterst for at headset/mus og slikt skal overleve når de blir kastet hardt i veggen etter at jeg blir eid av n00bs! Jeg har og eget kjøleskap, fryser og ovn på rommet. Kjøleskapet for å ha all colaen min i, og fryseren og ovnen for all grandisen. Ellers har jeg hengt opp et skjerf over pc'n som har mitt 1337'e cs nick på: -=:[1337-killaz]:=-p|k@cHU. Rundt om kring på veggene henger det og litt "cs-art". Det er diverse screenshot fra cs og et bilde av heltene min: SK.swe! Screenshotene er noen av mine beste public-statser og bilder som det f.eks står "lol, HeatoN pwnd" og "hs wile bunnyjumpin" på. cs-rommet mitt eier Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 kontorstolen: ALLAK på ikea er dritnajs å spille cs i. koster 745,- Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Men bare pass på at stolen er c-s godkjent av europeiske regler. (Ikke ce godkjent altså) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 eneste jeg mangler til å få cs-rommet mitt komplett. Er perfekt designet for å spille cs dagen lang i. Sammen min pro cpl über h4XX0r PC (som har cs-kabinett!!), 1337 mus og tastatur, 1337 pwner musematte, og über headsett mangler jeg nå bare en l33t cs-stol så jeg kan pwne alle. Veggene på rommet er svartmalt for å få det så godt og mørkt som mulig. Veggene er og lydisolerte, så hverken bråk kan komme inn, eller mine infernalske hyl når jeg dør kan komme ut. Veggene har og et skumgummilag ytterst for at headset/mus og slikt skal overleve når de blir kastet hardt i veggen etter at jeg blir gullet av n00bs! Jeg har og eget kjøleskap, fryser og ovn på rommet. Kjøleskapet for å ha all colaen min i, og fryseren og ovnen for all grandisen. Ellers har jeg hengt opp et skjerf over pc'n som har mitt 1337'e cs nick på: -=:[1337-killaz]:=-p|k@cHU. Rundt om kring på veggene henger det og litt "cs-art". Det er diverse screenshot fra cs og et bilde av heltene min: SK.swe! Screenshotsene er noen av mine beste public-statser og bilder som det f.eks står "lol, HeatoN pwnd" og "hs wile bunnyjumpin" under. cs-rommet mitt eier Om du er seriøst nå. Da. Da. Daaaaa. :lol: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå