BigWhig Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Rabami 820 kjøpt på binders. Koster vel rundt 4 tusen. Seriøst? Betaler virklig folk så mye for en stol? Jepp, og har ikke angret et sekund på det kjøpet. Utrolig god å sitte i, og kan justeres i de fleste retninger. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Jeg har Rabami 830 Comfort. Angrer aldri på kjøpet selv om det kom på nærmere 5000,- med armlener. Lenke til kommentar
krest Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 hehe ja mange kreative stoler her ja.. fikk sansen for den sado-stolen.. hmm, men var vel litt lite armlener på den.. Lenke til kommentar
grønn plante Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) denne cs benken eier, får bare hs når jeg sitter på den med laptop hs benken Edit: var det en stol? Endret 4. august 2004 av grønn plante Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nei.. Det er mere en ute-benk. Men den funker sikkert bra den der Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ta deg en tur innom CyberZone i Oslo og hør hva stolene der heter. Jeg SKAL ha en sånn en som dem har der. Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Ta deg en tur innom CyberZone i Oslo og hør hva stolene der heter. Jeg SKAL ha en sånn en som dem har der. På hjemmesiden står det at de bruker: Besta Skinnstoler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå