krest Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg bruker denne! Det er min "cs-stol". Klarer ikke ta HS uten den. Får liksom ikke den "aimen"... Edit: Wooopsi! akkurat denne tankegangen jag ville ha frem bra stol eller krakk... Endret 1. august 2004 av krest Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg bruker denne! Det er min "cs-stol". Klarer ikke ta HS uten den. Får liksom ikke den "aimen"... Edit: Wooopsi! akkurat denne tankegangen jag ville ha frem bra stol eller krakk... Ja... Det er vel mere en krakk. Men den er veldig billig og behagelig! Lenke til kommentar
krest Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Kan du forklare hvordan en cs stol ser ut? Er svært spent på forklaringa. Har aldri sett en cs stol jeg... hvor gammel er du?? virker som du ikke forstod hva jeg var ute etter. det finnes neppe noen egen cs-stol, men jeg var ute etter en stol som fuker bra når en spiller cs... sitter i en kurvstol for øyeblikket, det må da finnes noe bedre?? Så gammel at jeg vet at det ikke finnes noe som heter CS stol og gammel nok til å kunne basic grammatikk. Gå på Ikea eller hva nå enn din lokale møbelbutikk heter og prøvesitt en haug stoler. Eventuelt spør etter en CS stol. nei.. og ellers.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg bruker denne! Det er min "cs-stol". Klarer ikke ta HS uten den. Får liksom ikke den "aimen"... Edit: Wooopsi! akkurat denne tankegangen jag ville ha frem bra stol eller krakk... Så det er sånn du mener ja.. Ja hvordan i svarte skal vi vite hvilken stol du får best aim i? Kan du gi oss mål av deg selv? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dette er den ultimate cs stolen. Lenke til kommentar
krest Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Jeg bruker denne! Det er min "cs-stol". Klarer ikke ta HS uten den. Får liksom ikke den "aimen"... Edit: Wooopsi! akkurat denne tankegangen jag ville ha frem bra stol eller krakk... Ja... Det er vel mere en krakk. Men den er veldig billig og behagelig! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Villmink: Hahaha, den stolen der ja, hehe, den får du mer en en god aim av sikkert ! Jeg ville gått for den altså Heaheahea ! Lenke til kommentar
Azper Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dette er den ultimate cs stolen. Får bra med headshots på den! fytti grisen skulle hatt mye for å sette meg på et sånt monster Kunne like å plassere de fleste cs-fjortisser i en slik stol ( *flame protection* hakker ikke på cs spillere generelt, men fjortissene som spiller det) gå for den stolen! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dette er den ultimate cs stolen. Stolen gir deg sikkert en god følelse, når du sitter på den? Villmink: Du bruker vel denne selv... Hva synes du om den? Har du "aimen"? Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ok! nå synes jeg det dere "La-oss-paste-inn-urler-til-sado-og-tre-stoler-for-og-være-morsom" er litt oppbrukt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ok! nå synes jeg det dere "La-oss-paste-inn-urler-til-sado-og-tre-stoler-for-og-være-morsom" er litt oppbrukt Du har kansje rett. Jeg kjeder meg + overtrøtt... Har ikke noe bedre forklaring! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Liker denne godt, jeg kjøpte en slik på ikea for ikke lenge siden. Endret 2. august 2004 av teknikeren Lenke til kommentar
kns Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 http://chair-adirondack.com/cs_atlchairteak2.jpg Her er en CS chair laget av den meget eksklusive tresorten, teak. Tror den burde være ganske ultimat. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) |===}:::::::::> Endret 2. august 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Rabami 820 kjøpt på binders. Koster vel rundt 4 tusen. Seriøst? Betaler virklig folk så mye for en stol? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Du burde vel helst ha en battlechair. Med innebygde høyttalere etc etc etc.... Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 http://chair-adirondack.com/cs_atlchairteak2.jpg Her er en CS chair laget av den meget eksklusive tresorten, teak. Tror den burde være ganske ultimat. Über-LOL! Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Du burde vel helst ha en battlechair. Med innebygde høyttalere etc etc etc.... Nå er det ikke lenge til jul Endret 2. august 2004 av eQunix Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Battlechair så rimelig bra ut "You haven't lived until you've felt that once mundane phrase "You've Got Mail!" liquefy your innards as it sends 100 watts boring through your nether regions." FHM Magazine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå