krest Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hei, er ute etter en pro stol til å spille cs på, og andre sysler. noen som vet om noen bra nettsteder der en får kjøpt bra (cs)kontorstoler.. ? gjerne anbefal produkter Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kan du forklare hvordan en cs stol ser ut? Er svært spent på forklaringa. Har aldri sett en cs stol jeg... Lenke til kommentar
krest Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Kan du forklare hvordan en cs stol ser ut? Er svært spent på forklaringa. Har aldri sett en cs stol jeg... hvor gammel er du?? virker som du ikke forstod hva jeg var ute etter. det finnes neppe noen egen cs-stol, men jeg var ute etter en stol som funker bra når en spiller cs... sitter i en kurvstol for øyeblikket, det må da finnes noe bedre?? Endret 1. august 2004 av krest Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Kan du ikkje berre spørre etter ein god PC-stol? At topic: Denne synest eg er kjempegod å sitje i. Hadde eg hatt penger skulle eg kjøpt den. Endret 1. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
krest Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Kan du ikkje berre spørre etter ein god PC-stol? ikke alle stoler er like bra til nettopp cs.. jeg ba om den ULTIMATE cs-stol.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) god cs stol er som en god pc stol generelt ivl jeg tro. Du bør sitte i en avslappende lenestol med srmlener som går bort til tastaturet. Du bør og ha musa slik at du kan hvile hele armen på armlene. ofte må du modifisere bordet og stolen for å få alt riktig. Husk at du må ha knea under bordet, siden bordet må være langt fram for å komme til tastaturet. Endret 1. august 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dette bordet og denne stolen Elektrisk justerbart bord. Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kan du ikkje berre spørre etter ein god PC-stol? At topic: Denne synest eg er kjempegod å sitje i. Hadde eg hatt penger skulle eg kjøpt den. Det så jo mer ut som en lampe en stol da Lenke til kommentar
stengah Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 http://chair-adirondack.com/cs_atlchairteak2.jpg Her er en CS chair laget av den meget eksklusive tresorten, teak. Tror den burde være ganske ultimat. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Dette bordet og denne stolen Elektrisk justerbart bord. hva sa du? fikk ikke helt med meg d bordet... ble litt distrahert.... Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 HAHA ! Cs stol!! Da må jeg spørre! noen som vet av en god battlefield stol??? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Han spurte ikke om dere kunne kommentere "cs-stol" ! Jeg syns det er digg med gode gamle lenestoler Du får du sikkert veldig billig på Fretex eller noe Endret 1. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Kan du ikkje berre spørre etter ein god PC-stol? ikke alle stoler er like bra til nettopp cs.. jeg ba om den ULTIMATE cs-stol.. Hva er en cs-stol ?? Hva gjør stolen bra til å spille cs med ?? Btw, vet noen om en bra PacMan-stol? Jeg blir aldri bedre så da tenkte jeg at en ny stol ville være løsninga! Edit: Google sier at dette er den ultimate stolen! Endret 1. august 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) HER er en link til en stol fra skeidar som er driiit feeet ! Den er litt dyr da ... men .... *hrm hrm* .... 6500 NOK .. *host hark* Løp og kjøp ! EDIT: Eller du kan lage din egen stol ! SE HER Endret 1. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Harkonnen stol, pris ca. $15,000,- Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Åhåhåh fyyyy feite !!!!! Den stolen der var f*** meg rååå !!!! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg bruker denne! Det er min "cs-stol". Klarer ikke ta HS uten den. Får liksom ikke den "aimen"... Edit: Wooopsi! Endret 1. august 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
BigWhig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Min stol kan du se her Rabami 820 kjøpt på binders. Koster vel rundt 4 tusen. Pulten er forøvrig også kjøpt på binders. Endret 1. august 2004 av Kjellinge Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Kan du forklare hvordan en cs stol ser ut? Er svært spent på forklaringa. Har aldri sett en cs stol jeg... hvor gammel er du?? virker som du ikke forstod hva jeg var ute etter. det finnes neppe noen egen cs-stol, men jeg var ute etter en stol som fuker bra når en spiller cs... sitter i en kurvstol for øyeblikket, det må da finnes noe bedre?? Så gammel at jeg vet at det ikke finnes noe som heter CS stol og gammel nok til å kunne basic grammatikk. Gå på Ikea eller hva nå enn din lokale møbelbutikk heter og prøvesitt en haug stoler. Eventuelt spør etter en CS stol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå