tulling03 Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Fant dette på et annet forum. link Noen som har testet den?? Hi! For all those, who can't wait for a hacked version of 2.16, I did it: Download it here! It includes all relevant patches: - 2100@2500 (for use on all 2xx0 and their OEMs) - riplock removed - RPC1 Use the DOS flasher from TDB to flash it! http://tdb.rpc1.org Endret 1. august 2004 av tulling03 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Eller hva med denne? http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=102618 (se litt lenger ned over siden for å finne herrie sin post) - Økt lesehastighet av DVD-Film plater - RPC1 (sonefri) - Støtte for ritek dual layer media Både windows og DOS versjoner. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 1. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 JEPP !! Det er vel denne jeg har ventet på. Men på properties på brenneren min står det : RPC2 angående sone. Hva betyr dette i forhold til RPC1. Blir den helt sonefri når jeg bruker denne firmwaren og kjører regionfree prog. i tillegg. Trenger jeg det prog?? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Firmware?? Hva er det? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. august 2004 Rapporter Del Skrevet 1. august 2004 Programvaren til dvd spilleren som forteller komponentene ka de skal gjøre. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Jeg kjører herrie sin 2.16-fw nå og det fungerer supert. Kjørte med 2.06 tidligere. Les på forumet til cdfreaks! Der finner du mye nyttig. Til alle som har lurt (inkl. meg) på hvilken firmware de skal benytte på sin nec2510a, så ble vel valget litt lettere nå som herrie's 2.16 kom. Det er en jungel av fw's der ute, og selv slet jeg skikkelig med å finne ut av hvilken fw som var "best" for 2510a. Jeg valgte som sagt the dangerous brothers' 2.06-versjon, foran herrie's 1.07 v2 beta2. Nå er det derimot 2.16 for alle penga (selv om forskjellene mellom 2.06 og 2.16 ikke er store så vidt jeg har skjønt) Men for dere som vil ha mest mulig støtte for brenning av 4x plater på 8x o.l., tror jeg nok herrie's 1.07 v2 beta5 er den fw som har best støtte for flest plater. Vær oppmerksom på at ved bruk av 1.07, vil 2510a dukke opp som 2500 i windows. urk for en rotete post av meg Endret 2. august 2004 av torsoli Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 Smarteste tingen jeg har gjort til nå ja!! Brukte Herries win. versjon på min 2510a og nå er den sonefri og raskere. Genialt !! Spesielt takk til OC-FREAK for all informasjon og svar på frustrere spørsmål. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. august 2004 Rapporter Del Skrevet 2. august 2004 Min fikk samme behandlinga no! Sonefri! iiihaW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå