ZaLPhoN Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hei, etter jeg formaterte sist gang la jeg inn Service Pack 1 til Windows XP Proffesional. Og etter det så har pcn brukt 2-5 minutter på å avslutte Windows. Noen som vet om dette kan fikses uten å formatere på nytt ? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har hatt akkurat det samme problemet, eneste måten var å formatere Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 hei kunne hjelpet deg før vis jeg ikke hadde vært utestengt! Når du slår av XP må den først slå av alle programmene som går. En gang iblandt slår ikke programmene seg av med en gang og windows gir det noen minutter til å slå seg av selv før det tvinger programmet til å slå seg av. Tiden windows skal vente før det tar over styringen og slår programmet av er lagret i system registret. Det du kan gjøre er å forandre den settingen slik at windows tar kontrollen over programmet tidligere. Gjør følgende... Gå på start -> kjør. Skriv regedit. Gå til folderen HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control. Klikk på 'Control' folderen. Velg "WaitToKillServiceTimeout" Høyre klikk på den å velg 'Modify'. Sett verdien lavere enn 2000. (Jeg har satt min til 200). håper det hjelper Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Tusen takk salte aper! Prøver dette med en gang. Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Usj.. Det gikk like sakte å avslutte windows Men det går ikke bare treigt før den har avslutta alle programmene som kjører heller, alt forsvinner unntatt bakgrunnen. Så står den der ganske lenge før den begynner å avslutte helt. Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 da vet jeg ikke sorry Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Feilpostet i "Annet om hardware", flyttet til Programvare - Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå