Dane Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 hva skal jeg gjöre for å få dette til å fungere i MSN messenger.. når jeg trykker på be om fjernhjelp så kommer det ingenting.. og når noen spör meg om det.. så kommer det at det ikke er aktivert eller ikke installert.. men når jeg installerer så kommer det at jeg allerede har det installert.. så jeg kan ikke installere.. og jeg har også värt på egenskaper på min datamaskin og hukket av begge boksene her.. va må jeg gjöre? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Etter det jeg har fått med meg så er Fjernhjelp bare reservert for Windows Messenger som følger med Windows XP (v 4.7 og oppover). Grunnen er at den er på en måte integrert i Windows XP (vet ikke om den fungerer på andre Windows versjoner). MSN Messenger er et tredje party program og kan ikke tilby denne tjenesten tror jeg.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvis du allerede har Windows XP, og fremdeles opplever slike feilmeldinger, kan det være at du ikke har påskrudd Fast User Switching. Dette er en vital funksjon i Fjernhjelp, og er i noen tillfeller helt nødvendig for at den skal fungere. Lenke til kommentar
Dane Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Fast user switching er på.. og har testet med windows messenger også.. men MSN Messenger har jo denne funksjonen i seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå