Gunfreak Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 jeg har nettopp byttet hovedkort og cpu, og etter mye om og men har jeg fått formatert hardisken og instalett xp på nytt, men etter pc'n har stått på i 2-5 minuter kommer den er feil meldig som jeg aldrig har sett før. den sier at pga at noe har slått seg av, må windows starte på nytt, veldigst lagre alle ting før dette skjer. vedsiden av teller den ned fra 40sek. den sider at Remote Procedure call har gjort dette, hva er galt, denne meldigen kom etter jeg bytta hovedkort og cpu, Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 er du tilkoblet internett når dette skjer? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 nett tilkobligen er inni pc'n men siden alt er tomt på XP, har jeg ikke fått instillt netverket, enda, jeg har chello og man må legge til proxy'r og sånt før man kommer seg på nett Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Skriv "shutdown -a" i "kjør". Da slipper du det. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Gjør som Goophy sier. Gå deretter til windows update, last ned alle kritiske oppdateringer, samt kjør en virusscan. Husker ikke helt hvilket virus dette er, men tror kanskje det var blaster? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 ja jeg fant det på google, men disken er jo helt ren, det er liksom 20 minuter siden xp ble instalert Lenke til kommentar
m0rg Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Vanskelig å si vilket virus det er da det er flere som utnytter rpc feil. Last ned å kjør stinger http://download.nai.com/products/mcafee-avert/stinger.exe Dette programmet skal fjerne diverse kjente virus. Slå på brannmurfunksjonen i xp Installer Norton Internet Security eller lignende. m0rg Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Makinen slår seg av, Blaster/Sasser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå