Windoge Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Internett farta mi varierer mellom 1kb til 90kb per sek når jeg surfer. Som oftest skjer dette en stund etter jeg har formatert. Det har ingenting med min internett leverandør å gjøre. Har installert alt av sikkerhet, men sliter alikvel med problemet ganske ofte. Bruker ikke KazZa eller noe sånt tjafs som kan stjele bredde. Lenke til kommentar
Geir68 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg anbefaler deg å lese hele denne tråden. Den gir svar på alle dine spørsmål. Geir Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Tror nok thomas vet om at man må sikre trådløse nettverk Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hei, Du kan prøve denne Tweak test for at se om du kører optimalt, Mvh Kimmer Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 En kombinasjon av programmer vil kunne gi deg svar på hva som skjer: - TCPView (en GUI-versjon av "netstat -an", gjør ting litt enklere) - NetStat Live (monitorerer båndbredden din) Bruk de to programmene, og litt vanlig vett, og du finner nok snart løsningen. (..forutsatt at problemet ligger på din maskin, that is) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå