fettnavn Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg bestilte iPod m gravering+iTalk på fredag. Valgte wire transfer. Så trodde jeg at dette var feil, sendte mail og ba om å betale med cheque isteden. Så ringte jeg dem, og forhørte meg, og da fant jeg ut at wire transfer var riktig valg, dermed gikk jeg og betalte kr 4060 på posten. Deretter oppdaget jeg at bestillingen var kansellert. Så fikk jeg en mail der det stod at bestillingen var kansellert, og at jeg måtte ta kontakt med selger igjen, på nr.:020-120 99 71 anknytning 1, et nr som tok meg til vegvesenet eller noe. 02012 var det visst jeg kom fram til. Uansett, etter å ha lest at man det kun var mulig å gjøre opptak i 8khz med iPod'en ønsket jeg ikke lenger å kjøpe denne. Fornøyd var jeg med at bestillingen var kansellert. Så, i dag, mottar jeg plutselig en mail hvor det står at bestillingen er re-aktivert, selv om jeg helt fra i går har sendt mailer til dem hvor jeg forklarer at jeg ikke vil ha iPod'en, jeg vil heller ha pengene tilbake. Nå er jeg desperat, jeg ønsker ikke denne ubrukelige tingen, jeg vil kjøpe iRiver isteden, høres mye bedre ut. Noen som vet hvordan det funker der, om jeg vil måtte kjøpe iPod'en eller hva? hilsen desperat Endret 1. august 2004 av MomentMan Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Ta ein telefon til Apple, kjapt, før dei sender den ut. Ligger nummer på heimesidene deira, og det er eit nummer i e-posten du fekk. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) oi, her var det en kjedelig situasjon. Først. Nummer til apple store i Norge er 80033034 og trykk 1 førsalg og 2 for ettersalgs spørsmål. Du har selvfølgelig rett på pengene tilbake, men det er viktig at du nå ringer dem i morgen og oppgir webordre nummer, og sier at du ønsker å benytte angreretten. Dette kan de ikke nekte deg ettersom du ikke engang har motatt varen. Endret 1. august 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
fettnavn Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 takk folks håper d funker Lenke til kommentar
fettnavn Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 grunnen til at jeg får noia, er at produkter med gravering ikke kan leveres tilbake. håper bare ikke de er sleipe og ordner d slik at "nei, den er allerede gravert" e.l. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 veeel, teknisk sett så er det jo enda et angrettstilfelle, og det tar en god tid med produksjon. Den må jo produseres før den kan graveres, og du har sagt før produksjon at du angrer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå