Gå til innhold

Makro \ insekt


Anbefalte innlegg

Hei sveis!

 

Tok et par bilder her om dagen, ble ganske fornøyd med de. De er tatt på Kolvereid, Nærøy, Namdal, Nord-Trøndelag, you get the picture.

 

bzzz.jpg

Tittel: Bzz.

 

Untitled.jpg

Tittel: Uten tittel. (må ta litt selvkritikk før dere hamrer løs, komposisjonen er litt dårlig med alt støyet som tar oppmerksomheten, men en sa at det ikke gjorde noe, så jeg tar sjangsen ;) )

 

Hi.jpg

Tittel: Hei. Froskelars var først ikke så villig til å bli tatt bilder på, men etter at onkel Eivind lærte han en ting og to om modellbransjen ble han plutselig tam som et rådyr. Jeg gikk med på at jeg ikke skulle portretere Froskelars, så derfor er han lagt i det gyldne snitt, for å gi et bilde av det ville vesten som foregår i gresset.

 

God fornøyelse! *vente på å bli grillet av Vemont* Neida, er glad for kritikken jeg. Skyt løs! Vennligst konstruktiv kritikk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste kritikk jeg har er at det er helt dust å legge inn bilder i tråden og ikke linker til disse.

 

Forøvrig vil jeg satt pris på om noen med peiling på makro sa noe om mitt forsøk på dette vedlagt under. Bildet er tatt med eneste makro oppsett jeg har å stille opp med i mangel på ekte makrolinse: 200mm med Canon 500D Close-up linse påskrudd.

 

http://www.deviantart.com/deviation/9396970/

Lenke til kommentar
God fornøyelse! *vente på å bli grillet av Vemont*

Hahahah :) Stilig ;)

 

 

Nei, men du, problemet er at du postet et flott bilde, så poster du noe jeg absolutt ikke

liker, - og så poster du 3 finere bilder her igjen. - Disse er bra. Disse liker jeg.

 

Meen, du har dem for store, jeg klarer ikke se hele bildet på én gang, det gjør seg

om du kan forminske dem litt, slik at normale skjermer også kan se hele bildet uten

å måtte scrolle så sykt (samme gjelder teksten, nå ser dere hvorfor jeg trykker på enter

hele tia og lager de små linjene.... Det er fordi det blir umulig å lese teksten uten å scrolle

om noen har lagt ut et digert bilde :))

 

Menmen, som sagt - klarer ikke se hele bildene, mister helhetsintrykket..

 

Først og fremst, - flott bilde det første, hadde nok vært penere om du hadde klart å fått

litt lys på humle-far imidertid. Hm, syntes det var litt "vanlig" først da jeg så det, men nå

når jeg tok en ekstra titt så var det faktisk ikke så plagsomt klisje :)

 

Bilde nr 2. Du sier vel egentlig greia selv. - Men det funker faktisk litt med det rotete

bildet, er sterke farger - er et bra bilde faktisk. - Selv om du har kutta blomstene på en

litt slem/stygg måte så Er det ikke for galt til at det går. - Frk. Sommerfugl er imidlertid

litt uskarp, litt mørk i forhold til omgivelsene også, synd :)

 

Froskelars, hm. Først og fremst så er vel ikke 'an Lars i det gyldne snitt? Han er for

langt til høyre og for langt ned. Helt i hjørnet. Flott gress iallfall. Frosker er vanskelige

å få sylskarpe, og ser det også på venstre øye her - hadde vært kjekt å hatt det skarpt.

 

Hmm. Uansett, få ned størrelsen, jeg ser bare fragmenter av bildene nå - får ikke noe

følelse for bildene som en helhet :p

 

Se der, jeg var da ikke slem jeg? :thumbup:

Lenke til kommentar
Eneste kritikk jeg har er at det er helt dust å legge inn bilder i tråden og ikke linker til disse.

 

Forøvrig vil jeg satt pris på om noen med peiling på makro sa noe om mitt forsøk på dette vedlagt under. Bildet er tatt med eneste makro oppsett jeg har å stille opp med i mangel på ekte makrolinse: 200mm med Canon 500D Close-up linse påskrudd.

 

http://www.deviantart.com/deviation/9396970/

For all del i O(/")("#& lag nå egen tråd! :| Er ennå mer "dust" å bruke andres tråder

for kritikk på egne bilder :blink:

Lenke til kommentar
Eneste kritikk jeg har er at det er helt dust å legge inn bilder i tråden og ikke linker til disse.

 

Forøvrig vil jeg satt pris på om noen med peiling på makro sa noe om mitt forsøk på dette vedlagt under. Bildet er tatt med eneste makro oppsett jeg har å stille opp med i mangel på ekte makrolinse: 200mm med Canon 500D Close-up linse påskrudd.

 

http://www.deviantart.com/deviation/9396970/

For all del i O(/")("#& lag nå egen tråd! :| Er ennå mer "dust" å bruke andres tråder

for kritikk på egne bilder :blink:

Unnskyld, fikk ikke med meg at dette var en privat tråd, det sto bare "Makro \ insekt" og bildet jeg tok for en time siden passet tilfeldigvis inn i tittelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...