Gå til innhold

Noen andre som har problemer med x800 ATI demoene?

Anbefalte innlegg

Får hverken subsurface 1.0 eller Double Cross til å kjøre.

Har directx9.0c - funker disse for andre på 9.0c?

Kjører x800 pro moddet til XT (lav klokkehastighet). Prøvde med originalbios også, funket ikke der heller så jeg tror ikke det har noe å si.

Takk for hvilken som helst hjelp :)

//=====================================================

// ATI Sushi Error Log Created 8/1/2004 5:49 pm

[AwFn.cpp] (line 2680): D3DAw Error: AwTexImage2D - Unable to create texture object

[suTexture.cpp] (line 2466): ERROR: Unable to load texture: color 'K:/3darg/Demos/R400/Subsurface/Art/SourceImages/DummyTextures/Dome/DummyDome_T3.bmp' alpha ''

[suTexture.cpp] (line 2468): width: 512 height: 1024 bitdepth: 32 compressed: 0 mipmapped: 1

[suTexture.cpp] (line 2472): bytesPerImage: 2796204 totalBytes: 2796204

[sOLInternals.cpp] (line 477): ERROR: Unable to load texture!

[sOLObjectManager.cpp] (line 542): ERROR: Unable to load static textures!

[Main.cpp] (line 894): Exception caught - BAD NEWS!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk dxdiag og om AGP Texturing (Eller noe lignende under Graphics, sitter på en norsk maskina nå, hvor det heter AGP-teksturakselerasjon) er enabled.

Men, det virker mer som om demoen ikke kalrer å loade en tekstur. Hva med å reinstallere demoen?

Eller, sjekke om 'DummyDome_T3.bmp' er i folderen, hvis ikke kan du se om du kan ekstrakte .exe fila som installerer demoen ett sted for å så finne den aktuelle fila og legge den i den aktuelle folderen.

Jeg tror hvis du kjører opp installeringen, bare dobbeltklikker, så ekstrakter den alt enten til root:\ATi\Ettellerannen folder, eller i root:\Windows\Temp, eller kanskje, hvis du har Win2K/XP, root:\Documents and Settings\'Din user'\Local Settings\Temp

på noen av disse stedene kan di sikkert finne den aktuelle fila.

Det enkelste er å se om WinRAR eller WinZip eller noe lignende program kan ekstrakte alt fra .exe fila.

Jeg ville først prøvd å sett om bildet er der, hvis ikke prøve å gjøre det jeg har nevnt over.

Hvis bildet er der, så ville jeg ha fjerna demoen helt, for å så legge den inn igjen.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Takk for svar Excalibur.

AGP texturing er enabled.

Jeg kan ikke pakke opp filen, det er en self-installing .exe fil.

Jeg har slettet installasjonen av demoen og lastet den ned på nytt. Ingen forskjell.

Skulle gjerne hørt det hvis det er noen med x800 kort og direct9.0c som klarer å kjøre ATI x800 demoene, skulle gjerne sett disse ... :)

ellers meget, meget fornøy med x800'en

Lenke til kommentar
Får hverken subsurface 1.0 eller Double Cross til å kjøre.

Har directx9.0c - funker disse for andre på 9.0c?

Kjører x800 pro moddet til XT (lav klokkehastighet). Prøvde med originalbios også, funket ikke der heller så jeg tror ikke det har noe å si.

Takk for hvilken som helst hjelp :)

// ATI Sushi Error Log Created 8/1/2004 5:49 pm

[AwFn.cpp] (line 2680): D3DAw Error: AwTexImage2D - Unable to create texture object

[suTexture.cpp] (line 2466): ERROR: Unable to load texture: color 'K:/3darg/Demos/R400/Subsurface/Art/SourceImages/DummyTextures/Dome/DummyDome_T3.bmp' alpha ''

[suTexture.cpp] (line 2468):        width: 512  height: 1024  bitdepth: 32  compressed: 0  mipmapped: 1

[suTexture.cpp] (line 2472):        bytesPerImage: 2796204  totalBytes: 2796204

[sOLInternals.cpp] (line  477): ERROR: Unable to load texture!

[sOLObjectManager.cpp] (line  542): ERROR: Unable to load static textures!

[Main.cpp] (line  894): Exception caught - BAD NEWS!

Måtte teste dette.. lasta ned subsurface 1.0 og den funker ihvertfall fint hos meg med DirectX 9c. Driver å laster ned Double Cross nå.. skal skrive etterpå hvordan det gikk..

Jepp.. har testa begge her nå.. og begge kjører fint hos meg.

Endret av klorin
Lenke til kommentar
Myself:

Jeg tror hvis du kjører opp installeringen, bare dobbeltklikker, så ekstrakter den alt enten til root:\ATi\Ettellerannen folder, eller i root:\Windows\Temp, eller kanskje, hvis du har Win2K/XP, root:\Documents and Settings\'Din user'\Local Settings\Temp

Prøv dette kanskje, se om du finner bildefila i noen av disse stedene også kopierer du den til skrivebordet, fortsetter installasjonen, og sjekker installasjonsfolderen om bildefila ligger der hvor den skal (K:/3darg/Demos/R400/Subsurface/Art/SourceImages/DummyTextures/Dome/DummyDome_T3.bmp, f.eks)

hvis ikke så har du den nå på skrivebordet, og det er bare å klippe og lime den dit den skal, sjekk om dette funker. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...