Excelsion Skrevet 29. april 2002 Forfatter Del Skrevet 29. april 2002 Si meg en ting dere... Er dere misunnelige fordi MORA mi skal få en P4? Mange kommer jo med andre konfigurasjoner! Det jeg lurte på var hovedkort.. Uansett har jeg bestillt P4 "Northwood" 1,8 ghz på ASUS P4533 og 256 DDR ram. Så når blir hu nok gla ja =) Lenke til kommentar
taste Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 hva er vitsen med å kjøpe slik pc da, når delene ikke står i stil til hverandre. du burde strengt tatt ta i litt mer på ram'en. Lenke til kommentar
dale Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Mitt system funker som **** og er super stabilt, får å få det billigere kjøp billigere CPU, mindre hd og mindre ram. Kanksje også ett svakere skjermkort. Anbefaler dette: | | | | V Lenke til kommentar
Paragrafrytteren Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Dere får korrigere meg hvis jeg tar feil, men jeg mener at ASUS bruker en vanlig 12V kontakt på P4 hovedkortene sine, dvs slike som sitter på CD/DVD spillere og harddisker, slik at man ikke trenger nye pluggen. (Begge er jo 12V plugger med fire ledere) Men man bør vel uansett ha 340W på en P4, og "en gammel DELL" har neppe mer enn 235W. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Quote: On 2002-04-27 15:27, mr.a skrev:jeg anbefaler mine egne specs :razz:. da blir mamma sikkert glad!|||||V anbefaler du Thormod Hermansen til mora hans? :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå