siDDis Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 eg har 3ghz p4 1 gigabyte med ram i dual channel radeon9700 overklokka til nesten 9800pro hastigheit 5500 3dmark03 i single player så må eg spele i 800x600 i medium for at det skal gå smooth med minst mogleg hikking. Det er fullt spelbart opptil 1024x768 i HQ, men det er ofte pauser når du kjem inn i nye rom. Ultra er og spelbart, men med LANGT oftare pauser og som er lengre. Og i singleplayeren er det såpass mykje action at du glemmer det visuelle så MQ er greit =) Lenke til kommentar
eught Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Etter det jeg har hørt kjører det ikke så bra på ATI-kort enda, fordi ATI sin OpenGL-støtte ikke er så veldig bra. Har du forresten AA/AF på? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 nei, ingenting med ny opengl drivere så kan eg maks forvente å ta opp oppløsninga til 1024 med mindre lagg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Spillet er ennå ikke gitt ut og diskusjon om det bryter klart med retningslinjene: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning. Tråden stenges, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg