cybro Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Eg har kjøpt meg ein Dell 510m, og lurer på korleis man kan aktivere IR. Er det nokon som kan dette? Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Antar du kan gjøre det i BIOS. Det må man hvertfall på min Acer.. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 mener den er påslått som standard. Det kommer i allefall opp melding om ny enhet når jeg aktiverer ir på mobilen min og retter den mot sensoren på datamaskinen. Lenke til kommentar
hen-enge Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Gå inn i BIOS og aktiver den der. Det er et valg... husker ikke helt hvor. Når du da kommer inn i Win neste gang fungerer den nok skal du se... bare rett mobilen mot den så skal nok IR virke.... OT: God "sommer" zamoth! Lenke til kommentar
hce Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Har du reinstallert Windows så må du også ha inn drivere antagelig til IR enheten. Lenke til kommentar
cybro Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Ok, tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hmm...sånn slik der, hva med min asus m6va Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå