porcelaiN Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg får ikke skrevet tegn som jeg bruker Ctrl+Alt på :S Noen andre som har hatt det samme problemet, eller noen som vet hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Det var litt vagt, hvilke tegn mener du? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Du må komme med mer informasjon: Hvilket tegnsett bruker du? Er det et spesielt tastatur, f.eks et "multimediatastatur"? Fungerer det i konsollet? Eller bruker du bare X? Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Er ikkje ctrl-alt det samme som altgr då? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Tastene som f.eks: krøllalfa, pund tegn,dollar osv.. Jeg har norsk tastatur Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Umm. Du bruker bare altgr istedet. Det er helt normalt. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Ok, det funket Takk igjen.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 .....? Hæ? Har da alltid brukt Alt Gr jeg, kan du bruke CTRL+ALT i Windows? I Linux har man heller enda flere kommandoer å bruke på andre ting med andre ord da CTRL+ALT+2 er hos meg nå i FireFox "tab nr 2"... Ganske enkelt, istedenfor @, skal jeg skrive @ trykker jeg med tommelfing på Alt Gr, og "2" med ringefing.. Hihi, du blir fort vant til det :] Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. august 2004 Forfatter Del Skrevet 3. august 2004 Ja jeg har CTRL+ALT i Windows Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 folk spør meg på skolen der jeg er admin "hvordan skriver jeg @". Jeg ble dypt sjokkert over at alt-2 ble @ i windows - har da brukt det os'et noen år... men ߪðđ®←®þjŋħjĸł→↓œ↓]→þ↓µ@£½$[]}][¹²¼³⅝¼⅝¢«÷⅝»«÷⅝÷« er genialt det (altgr og altgr+shift) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå