Gå til innhold

LCD-skjerm som TV

Anbefalte innlegg

Hallais!

Jeg har nå vært på nippet til å kjøpe meg ny TV en stund.. ikke noe stor.. skal bare ha den på rommet (som er relativt lite)...

Dataskjermen min begynner også å dra på åra.

Så jeg kom over tanken med å kombinere TV og Dataskjerm... Har lyst på LCD-skjerm..

Har tenkt på en 19". De er jo greie i pris.. kan ikke kjøpe noe større.. Da blir det altfor dyrt... Kjøper vel da enkelt og greit et TV-kort i tillegg..

Men det jeg lurer på er:

Hvordan blir bildekvaliteten når jeg ser på TV på en LCD-dataskjerm? er det greit nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en kompis med 2 stk 19" lcd skjermer og det funker veldig bra å se film på de i hvertfall, jeg har ikke sett den koblet til et tv-kort, men kan ikke tenke meg at det skal bli noe dårligere enn å se på dvd eller .avi filmer

ville godt for det selv jeg også hvis situasjonen hadde hvert slik :yes:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Har gjort det selv nå en måned. Synes det funker bra, har en BenQ 17 tommer (lcd) som står 1/2 meter fra sofan. Ikke verdens største bilde men det funker bra.

Bruker et terratec 600 tv kort som også er bra. Litt dårlig bilde til meg da UPC leverer svært dårlig der jeg bor. Ser at på de kanalene jeg får inn bra så er bilde skikkelig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...