Ronnyjo Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hva / hvordan skal jeg rengjøre LCD skjermen på laptop'en, eventuelt hvilke kjemikaler skal brukes? Lenke til kommentar
hainz Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Fuktig klut. Hvis vanskelig flekk funker rødsprit bra Lenke til kommentar
spez Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8623&side=11 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Flott... der fikk jeg justert Clear Type'en og.... Lenke til kommentar
chop Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 gah, etter at jeg vasket skjermen med fuktig klut, og tørket med en tørr etterpå, ser det ut som om jeg har hundrevis av døde piksler. hva skjer? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Flott... der fikk jeg justert Clear Type'en og.... Jeg også...skal si det ble enorm forskjell... Lenke til kommentar
Radial Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 En helt alminnelig mikrofiberklut er vel det beste? Den bør jo være ren da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå