Slabbedasken Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Hvor kan jeg få kjøpt slike? De trengs ikke være ekte, kan godt være noen som er "til pynt" i bruk på en Mitsubishi Sigma, men vet ikek hvor jeg skal lete Noen som har noen tips eller vet om noen gode web side til slike styling deler? -slabedasken- Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hmm, falske riler tror jeg du finner på BilTema... Eller du kan stramme deg opp og lage ekte riller i pansret Endret 1. august 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Opus Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 CD Cardic(Bilxtra) har slike. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Hmm, falske riler tror jeg du finner på BilTema... Eller du kan stramme deg opp og lage ekte riller i pansret Jo ekte riller hadde vært noe, men er det ikke ne lang dyr prosess og få hull i panseret da? Lenke til kommentar
mongiss Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Hvis du er modig er det jo billig med bormaskin og stikksag med fint metallblad... De er tøffe de luftintaka du får på CD... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 7. august 2004 Forfatter Del Skrevet 7. august 2004 Hvis du er modig er det jo billig med bormaskin og stikksag med fint metallblad...De er tøffe de luftintaka du får på CD... Finnes det noen 1-2-3 guider på slikt? Aldri vært med på noe slikt, men om det ikke er for vanskelig så ser jeg ikke bort ifra å gjøre det som en fritids syssel ;-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 ikke lag hull i panseret. rust, det blir styggt osv. og du har ikke bruk for det... kjøp eller noe å sette på. Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 rust, det blir styggt osv.og du har ikke bruk for det... Rust? Dersom du gjør jobben med grunning og lakking skikkelig etterpå, trenger ikke det bli et problem. Jeg vil ha lufteriller på høyre fremskjem på min bil. Skal lage selv med vinkel-sliper. Luftfilteret får da kald, frisk luft. Kunne også tenkt meg noe på selve panseret for kjølingen sin del, blir veldig varmt under panseret. Men Corre panseret er så pent fra før, at det blir bare teit med riller. Lenke til kommentar
Etaten Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 UFF!!! Hva er pointet egentlig?... Det er så mye stygg styling på biler en ser på veiene.. Nei, du har allerede en tøff, eldre bil. Den Sigmaen blir nok finest om du evt bare senker den litt og monterer på noen fete felger... Sigma'en er jo en glidebil, og ikke noe F&F-bil... Lykke til... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Jo...ja det er mulig du har rett.....skal ikek stayle noe mye da...tenkte et luftinntak på panseret kunne vært litt fint samtidig som motoren fik kfrisk lyft rett inn....mne har ellers tenkte å skaffe ny leppe under og har kjøpt meg spoiler bak....men noen større dekk og ete felger hadde kankjei kke vært så dumt nei...sitter nå med 15"dekk/felger Har du noen tips til hvorde selger FETE felger uten at det trenger å være så RÅdyrt? Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Vel.. Kommer an på hvor du bor i landet. Sharif har masse billige dekk/felger. Har en veldig dårlig nettside; www.dekkbaronen.no Ellers har du Tempe Dekk i TrHeim, Big Wheels i Kr.Sund og www.autopartner.no på Farstad i Romsdal. De selger samme som Shariff.. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 Er vel mest aktuelle de i Bergens området, men takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå