WooooHa ! Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Hva med få Programering som EN gruppe slik som feks Programvare ? Oppdelingen under Programering tjener kun til å senke aktiviteten. mvh KA andersen.homeip.net Lenke til kommentar
house Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 hva er det du mener ? spesifiser deg litt Housey Lenke til kommentar
WooooHa ! Skrevet 27. april 2002 Forfatter Del Skrevet 27. april 2002 Quote: On 2002-04-27 14:16, house skrev:hva er det du mener ? spesifiser deg littHousey Jeg mener at mange av foraene under gruppen Programering er overflødig og at det bidrar til å senke aktiviteten. mvh KA Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 stusset litt på det selv.. virker ganske unødvendig med 10 grupper som hver har 1post.. 5 grupper som har 10-15.. og resten med 30, sånn ca.. men det må vel kanskje til? Lenke til kommentar
amund Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Quote: andjoha skrev (2002-04-27 15:13):stusset litt på det selv.. virker ganske unødvendig med 10 grupper som hver har 1post.. 5 grupper som har 10-15.. og resten med 30, sånn ca.. men det må vel kanskje til? Målet er å få opp aktiviteten her. Etterhvert som Sourcecode.no kommer mer på banen vil det dessuten bli større behov for grundig inndeling. I de fleste tilfeller er det veldig greit å skille mellom PHP og ASP, eller Java og C/C++ for den saks skyld. Mange er nemlig bare interessert i et av de to alternativene. Mvh, Amund Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 litt enig med amund her. holder jeg til asp/php/javascript. synes det er greit å lese under disse emnene istedenfor at jeg skal plages med språk jeg ikke interiserer meg for,.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå