larsr Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Hei. Jeg har vært så uheldig å kjørt på en elg og har dermed "knust" bilen min, uten kasko. Jeg hadde en 1994 mod VW Golf III 1,8GL med automat kasse, motoren var bare kjørt 70 000 km og den var i meget god stand ellers. Elgen ødla ene skjermen, knuste frontruta og flata taket. Men for å få den på veien igjen tror jeg det bare trengs å skifte tak og front rute. Det jeg driver å tenker på nå er hvor mye penger jeg skal legge i en slik reperasjon og hvor jeg evt kan få gjort noe slikt. Evt om jeg får solgt den med en pris som ligger over vrakpanten. Motoren er da verd litt.... Edit: Den står seks timers kjøretur fra der jeg normalt befinner meg, så det koster endel å hente den også. Håper på litt inspill!! ---LaRS Endret 1. august 2004 av larsr Lenke til kommentar
Mira Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Selger du den som delebil får du mye mer enn vrakpanten, men jeg ville absolutt tatt reprasjonen... Lenke til kommentar
larsr Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 En reperasjon koster penger, noe som jeg ikke har veldig mye av. Hvor mye tror dere jeg må ut med? Jeg har mulighet til å gjøre "sveise" jobben meget billig om ikke gratis. Men kostnaden for ett nytt tak, hva er den? Og pris på frontrute (har muligens rute forsikring)? Jeg har allerede fått tilbud fra en "reodor felgen" type som var villig til å gi 5000,- for den og da skulle han hente den sjøl. Jeg er selvfølgelig ute etter å få mest mulig for den. Tingen er om jeg reparer den, hvor mye vil den falle i pris? Har jo lån på dækel skapet og hvis jeg taper penger på å selge den etter reperasjon går jo vinninga opp i spinninga(salgspris må være mer en repperasjonskostnad + 3000). Takker for svar! Lenke til kommentar
larsr Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Bump.. Er litt utolmodig:) Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) hvor mye har du i lån på den da? 5000 virka litt lite men det kommer jo an på hvor ødelagt den er, har du noen bilder? Endret 2. august 2004 av Hypsilofodonten Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 er det ikke normalt at långivere (såfremt det ikke er privat) krever kaskoforsikring da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå