-Teddy- Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 (endret) Jeg har sett at det har vært noe glat med foumet den siste uken eller noe, eller så er det bare nettleseren min. Det skjedde helt plutselig, har ikke gjort noe med instillinger eller noe. Internet explorer: Opera: Som dere ser så er alt bare bra i opera.... Hvis det ikke er noe galt med forumet er denne feilpostet, og jeg trenger hjelp til nettleseren min, hvis det faktiskt ER noe galt med forumet, så hadde det jo vært fint om noen hadde fixet det... EDIT: Trodde det skulle virke med 800*600 men må visst bruke 640/480 heretter.... Endret 1. august 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Aka nettleser som ikke duger, tøm cachen og prøv igjen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Skal jeg gjøre, bare en ting; hvordan tømmer jeg cachen? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Tools -> internet options, så kan man fjerne det som kan slettes der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg