Orjanp Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 :!: :!: :!: En av de morsomste topics jeg har sett på lenge. Hvorfor det om jeg tør å spørre? Fordi han ikke vet hva c.l står for? :!: , visste det ikke selv til for 4 måneder siden, og jeg ahr drevet med data en stund. Nei, ikke på grunn av spørsmålet, men den geniale måten det ble stillt på i topic. Ser i ettertid at det ble misforstått, så jeg beklager at jeg ikke gjorde det helt klart at det ikke var spørsmålet som var morsomt. Bare så det er på det rene, jeg ville ikke kunne svare tilfredsstillende på spørsmålet. Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 :!: :!: :!: En av de morsomste topics jeg har sett på lenge. Hvorfor det om jeg tør å spørre? Fordi han ikke vet hva c.l står for? :!: , visste det ikke selv til for 4 måneder siden, og jeg ahr drevet med data en stund. Nei, ikke på grunn av spørsmålet, men den geniale måten det ble stillt på i topic. Ser i ettertid at det ble misforstått, så jeg beklager at jeg ikke gjorde det helt klart at det ikke var spørsmålet som var morsomt. Bare så det er på det rene, jeg ville ikke kunne svare tilfredsstillende på spørsmålet. åja. hehe.ok. Jeg misforstod Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Intel = høy latency = bra AMDXP/64 = Lav latency = bra dual ddr, har som sagt minimal ytelse på AMD! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Et par ting:Lav CL; viktig på AMD, ikke Intel Høy hastighet på minnet (Hz); Viktig på Intel, ikke AMD XP (men AMD64?) Dual DDR: Liten/ingen betydning for AMD XP/Socket 754, viktigere i pentium og Socket 939)... ..... mener det er slik.. correct me if I'm wrong EDIT: NOOB (hater det ordet.... spes. skrevet slik; n00b) Eh.... ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå