roar_1A3 Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 går dette ann? så jeg kan legge de inn på mobilen? Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 går dette ann? så jeg kan legge de inn på mobilen? Hvorfor skal du konvertere midi til mp3? Mener du det motsatte kanskje? Hvilken mobil er det snakk om? De fleste nye støtter vel midi, og hvis den støtter mp3 så støtter den ihvertfall midi! Lenke til kommentar
roar_1A3 Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 går dette ann? så jeg kan legge de inn på mobilen? Hvorfor skal du konvertere midi til mp3? Mener du det motsatte kanskje? Hvilken mobil er det snakk om? De fleste nye støtter vel midi, og hvis den støtter mp3 så støtter den ihvertfall midi! ja, beklager du har rett er mp3 til midi Har Samsung E710 Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Søk på google. Først konverterer du til wav, deretter over til midi. Men jeg kan love deg, resultatet blir ikke godt. Lenke til kommentar
Butterflygirl Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Kan du spille midi på e710? Det visste jeg ikke. Men jeg garantere at det ikke blir bra. Du hører sus og og det høres nesten ut som en radio kanal som ikke kan stilles inn. Hvis mobilen din spiller midi så bør du heller satse på midi sanger. FInnes noen som er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå