enden Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tumdidu. Det er noen som har det. Bravo mannen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Tumdidu. /me likes it too Endret 3. august 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Headeren ser f**n ikke ut da. EDIT: Endret litt på header, så ingen skulle få øyeskader. Endret 3. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Autisten (formerly known as PoleCat) sitt forslag var deilig, men jeg synes likevel at HW-logoen skal være der en plass. Og; har du lov å bruke det bildet i header? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Autisten (formerly known as PoleCat) sitt forslag var deilig, men jeg synes likevel at HW-logoen skal være der en plass. Og; har du lov å bruke det bildet i header? Hm, det var kanskje en tanke ja. HW-logo. Hmm. Hvor ser du for deg den plassert? *være idèløs* EDIT: Slik kanksje? Endret 3. august 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 funka det, og nå kan vel ingen se at det er et canon kamera du bruker bilde av i header. Så da går det vel greit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 EDIT: Slik kanksje? That's more like it. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 PoleCat... det ser veldig bra ut, men tror det blir mer "hw" om du bytter ut de litt grå fargene med hw.no blått (ikke det at jeg tror det blir noe bedre men da blir det mer "hw.no") Siden er jo bra som den er... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Tumdidu. hm, sorry, men ...den blei litt rar synest eg... Ikkje fantastisk pen, egentlig.... Men B|Real: Kan vi på WDS få en egen "del" av galleriet, altså - ei overskrift "WDS", der vi er samla under? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Du er så veldig konstruktiv om dagen, arve. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Men B|Real: Kan vi på WDS få en egen "del" av galleriet, altså - ei overskrift "WDS", der vi er samla under? Det hadde jo bare vært kongefett! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Du er så veldig konstruktiv om dagen, arve. Jo, takk Nei, for å vere litt seriøs, så synest eg at all den svarte/mørkegrå "skyggelegginga" blei en stygg kontrast, og eg bruken av hw.no logoen blei litt snål oppe til venstre. Overskriftene var fine though Og, dei rutene til venstre i header var stort sett.. ehm... ja.. *prøve å mekke et forslag sjøl* edit: nok et spm. til mister bi-riil: Vil der bli/kan der bli sånn at bilda må ha en viss oppløsning? F eks må alle bilda vere 100x135px elns? Da hadde ting blitt neat Endret 3. august 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 PoleCat... det ser veldig bra ut, men tror det blir mer "hw" om du bytter ut de litt grå fargene med hw.no blått (ikke det at jeg tror det blir noe bedre men da blir det mer "hw.no") Siden er jo bra som den er... Enig i den. Men B|Real: Kan vi på WDS få en egen "del" av galleriet, altså - ei overskrift "WDS", der vi er samla under? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 PoleCat.. dude... mesa like! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 if it was a girl, I'd hit it ! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Hei Polecat! Likte designet ditt Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Men B|Real: Kan vi på WDS få en egen "del" av galleriet, altså - ei overskrift "WDS", der vi er samla under? Enig, og jeg vil ha en egen PHP kategori jeg kan stå under. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Oh, jeg vil ha en egen "Annet om Hardware" del... Noen som ser hvor jeg vil hen? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Prøvde meg dit jeg og =) edit: litt mer vennlig versjon. Endret 4. august 2004 av LoS Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Noen som ser hvor jeg vil hen? Nå har vel en del folk her (les Polert og noen til) gjort en haug med gratisarbeid for HW.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå