Gå til innhold

Forumgalleriet trenger en ansiktsløftning


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Som noen av dere vet så har vi et forumgalleri her på hardware.no og jeg er vist den som forsatt har ansvaret for akkurat dette galleriet.

Men, nå som hovedsidene har blitt oppdatert så har vist forumgalleriet blitt glemt i farta og som et utrolig tungvint system som det var fra før, men å drive å flytte brukere manuelt og så legge de til så lurte jeg på om det var noen her som hadde lyst til å mekke et forumgalleri der brukerene ble sortert etter navn automatisk og der brukerene kunne oppdatere bildene sine selv osv..

 

Noen her som har lyst til å legge hodene i blødt og gi forumgalleriet vårt ei ansiktsløftning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, ang det galleriet B|Real...

 

Hadde dere tenkt og legge ut galleriet som en egen post eller?

 

For og så sette en stakkars jæ*** til og sortere brukerne etterhvert som de kom?

 

 

Eks:

 

Arnt, Bilde

B|Real, Bilde

Cyporo, Bilde

 

 

 

 

 

 

 

 

"Reporting for duty" :p

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Skal ikke bildene hentes ut fra profilene? Gjøre det litt dynamisk, tenker jeg?

Jo, det var egentlig det som var idèen. Men da må størrelsen for hvert Personal Photo på forumet reduseres.

Og..jeg hadde kanskje i tankene noe annet en hardware.no designet. For den lille plassen som dere ser i linken til galleriet så er det ikke akkurat så stor plass og boltre seg på.

Lenke til kommentar
Hadde dere tenkt og legge ut galleriet som en egen post eller?

Heller som en egen side.

Jeg personlig ser for meg en liten "individuell" site som ikke måtte stiller i stil til hardware.no sitt design.

 

Men så skal det sies at dette her er mine ønsker og ikke administrativt ønske.

Siden det er jeg som har ansvaret for galleriet så må jeg jo gjøre noe :shrug:

Lenke til kommentar
Snakker vi design her, eller serversidekode for å lage et bildesystem ?

Jeg hadde håpet på begge deler egentlig.

Jeg synes ikke at hardware.no sitt nåværende design med reklame på alle mulige plasser gir no frihet til å lage et godt design-utgangspunkt for et galleri.

Lenke til kommentar

Ueland lagde en gang en liste, for en stund siden, som listet opp alle medlemsbildene. (Bildet på profilen). Hvis dere hadde sett den og sett hvor mange der som IKKE brukte den plassen til bilde av seg selv hadde dere sikkert blitt forbauset. Altså, jeg trodde personlig at iallefall et par prosent gjorde det! Det er sinnsykt mange som bare legger inn forstørra avatarer eller tilfeldige bilder der.

 

Og så har vi dem som kommer med JPG-bilder på 4MB og et paaaar tusen pikslers oppløsning :)

 

Men angående design så kan dere vel bare begynne, hvis dere ønsker tipper jeg. Programmering blir nok som sagt uaktuelt. I så fall blir det et script som man kan bruke uavhengig av medlemsbildet og laste opp et personlig bilde til galleriet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...